Käytämme nettivarauksessa yhteistä brändin mukaista toimipisteen nimeä, mutta haluamme laskuttaa käynnit omilla laskutustiedoillamme. Kuinka voin vaihtaa varauksesta tehtyyn käyntiin oman toimipisteen nimen?
Versio hetkellä 16. maaliskuuta 2023 kello 09.40 – tehnyt Ajaswiki (keskustelu | muokkaukset)
Oletuksena, kun varauksesta tehdään käynti, kyseinen varaus lukittuu käyntiin. Toimipisteen ja Työntekijän tietoja ei pysty vaihtamaan.
Jos tarvitset mm. otikon mukaisesta syystä näiden kenttien muokattavuutta, pääkäyttäjä voi sallia niiden muokattavuuden asetuksella: Ylläpito - Asetukset - Yhteiset asetukset - Yleiset asetukset-laatikko - Salli toimipisteen vaihto varaukseen sidotussa käynnissä: "Kyllä".