Asetukset
Versio hetkellä 18. lokakuuta 2017 kello 11.03 – tehnyt Paivittaja (keskustelu | muokkaukset) (→Asiakasnäkymän teeman valinta)
Sisällysluettelo
Asiakasnäkymän teeman valinta
- Nettiajanvarauksen asiakasnäkymään on valittavissa erilaisia valmiita ulkoasuteemoja.
- Asiakasnäkymässä voidaan käyttää viikko- tai päivänäkymää.
- Asiakasnäkymää voidaan muokata käyttämällä omaa CSS-tyylitiedostoa tai tilaamalla räätälöinnin.
Ilmoitukset ja muistutukset
Laskutusasetukset
- Laskutusasetukset-välilehdeltä voit säätää toimipistekohtaisesti laskuun kirjattavan:
- Osoitteen
- Postinumeron
- Postitoimipaikan
- Sähköpostiosoitteen
- Viivästyskoron
- Y-tunnuksen
- Yrityksen BIC:n eli pankin tunnisteen
- Yrityksen laskulla näytettävän nimen
- Yrityksen tilinumeron (IBAN)
Viestipohjien käyttöönotto
- Automaattisten vahvistus- ja muistutusviestien käyttöönotto tapahtuu Asetusten Viestipohjat-välilehdeltä.
- Vahvistus- ja muistutusviestit voidaan asettaa aktiivisiksi toimipistekohtaisesti sekä sähköpostin, että tekstiviestien kautta.
- Lisätietoja viesteissä käytettävistä mahdollisista kentistä saa avaamalla "Lyhennysten selitteet" -listan.