Asetukset
Versio hetkellä 20. lokakuuta 2017 kello 11.39 – tehnyt Paivittaja (keskustelu | muokkaukset) (→Ajanvarauksen asetukset)
Sisällysluettelo
Asiakasnäkymän teeman valinta
- Nettiajanvarauksen asiakasnäkymään on valittavissa erilaisia valmiita ulkoasuteemoja.
- Asiakasnäkymässä voidaan käyttää viikko- tai päivänäkymää.
- Asiakasnäkymää voidaan muokata käyttämällä omaa CSS-tyylitiedostoa tai tilaamalla räätälöinnin.
Ajanvarauksen asetukset
- Ajanvarauksen asetuksista voidaan säätää erilaisia ajanvaraukseen liittyviä sääntöjä toimipaikkakohtaisesti.
Automaattinen tauko | Asiakkaan tekemän varauksen jälkeen lisätään työntekijälle automaattisesti tauko, jonka pituus on tämän asetuksen mukainen (minuuteissa). |
Estä varaukset lähellä nykyhetkeä | Estä varaukset, jotka ovat lähempänä nykyhetkeä, kuin asetuksella säädetty aika. (minuutteina). |
Paluuosoite varauksen jälkeen | Osoite, johon asiakas ohjataan onnistuneen varauksen jälkeen. Osoitteen on oltava täydellinen eli sen pitää sisältää osoitteen alkuosa http:// tai https://. Esimerkiksi http://onnistunutvaraus.fi |
Työryhmät ohittavat aukiolot | |
Varattava aika (kuukausia) | |
Varattava aika (vuorokausia) | |
Varauksen peruutuksen esto (h) | |
Varauksen peruutuksen esto (min) | |
Varaukset työryhmään kuulumattomille |
Varausyksikkö
Ilmoitukset ja muistutukset
- Automaattisten ilmoitusten ja muistutusten säätely sijaitsee Asetusten "Ajanvarauksen asetukset" -välilehden alla.
- Tästä osiosta voidaan säädellä:
- Asiakasvarausten ilmoitusten kohde ja tyyppi (toimipisteelle tai asiakaspalvelijalle sähköpostiin ja/tai tekstiviestillä.)
- Sähköpostimuistutusten aloitus- ja lopetuskellonajat
- Sähköpostimuistutusten lähettäjän nimi
- Tekstiviestimuistutusten aloitus- ja lopetuskellonajat
- Tekstiviestimuistutusten lähettäjän nimi
- Tekstiviestimuistutusten lähettäjän valinta (toimipiste, asiakaspalvelija tai muu)
Laskutusasetukset
- Laskutusasetukset-välilehdeltä voit säätää toimipistekohtaisesti laskuun kirjattavan:
- Osoitteen
- Postinumeron
- Postitoimipaikan
- Sähköpostiosoitteen
- Viivästyskoron
- Y-tunnuksen
- Yrityksen BIC:n eli pankin tunnisteen
- Yrityksen laskulla näytettävän nimen
- Yrityksen tilinumeron (IBAN)
Viestipohjien käyttöönotto
- Automaattisten vahvistus- ja muistutusviestien käyttöönotto tapahtuu Asetusten Viestipohjat-välilehdeltä.
- Vahvistus- ja muistutusviestit voidaan asettaa aktiivisiksi toimipistekohtaisesti sekä sähköpostin, että tekstiviestien kautta.
- Lisätietoja viesteissä käytettävistä mahdollisista kentistä saa avaamalla "Lyhennysten selitteet" -listan.