Nettivarauksessa on liian paljon varattavia aikoja. Mitä teen?
Versio hetkellä 15. huhtikuuta 2019 kello 14.42 – tehnyt Ajaswiki (keskustelu | muokkaukset)
Tähän voi olla monta syytä, mutta tavallisesti kyse on siitä, että toimipisteellä on laajat aukioloajat ja työntekijä ei kuulu työvuorojärjestelmään.
- Jos työvuorojärjestelmä ei ole käytössä, kaikki toimipisteen aukioloaikojen mukaiset ajat ovat varattavissa.
- Työvuorojärjestelmän voi ottaa käyttöön avaamalla työntekijän (Ylläpito -> Työntekijät -> Avaa) ja muuttamalla "Käytä työvuoroja" asentoon "Kyllä".
- Tämän jälkeen vuoroja avataan halutunlaisesti Varausnäkymän välilehdellä "Vuorot".
Katso koko lista asetuksista, jotka vaikuttavat varattavien aikojen näkymiseen nettivarauksessa
Varattavien aikojen näkyminen asiakkaalle
Avainsanat: nettivaraus, varattavat ajat