Loikkaa: valikkoon, hakuun

Miksi asiakasnäkymässä kysytään markkinointilupaa tekstiviestillä, vaikka minulla ei ole käytössä tekstiviestipalvelua?

Versio hetkellä 19. lokakuuta 2021 kello 08.27 – tehnyt Ajaswiki (keskustelu | muokkaukset)
(ero) ← Vanhempi versio | Nykyinen versio (ero) | Uudempi versio → (ero)

Markkinointiluvan valintaruutujen käyttöönotto tapahtuu siten, että:

  • Ajas Touchin Yhteiset asetukset -sivulla asetus: "Asiakasnäkymän markkinointiluvan valintaruudut" painetaan olemaan käytössä "Ota käyttöön" -painikkeella.
  • Kun käyttöönotto on tehty, järjestelmä luo automaattisesti molemmat vaihtoehdot Tekstiviestillä (1a - 1b) ja Sähköpostilla (2a - 2b).
  • Tämä on järjestelmän ominaisuus ja sillä ei ole mitään yhteyttä Ajas-tilauksessa mahdollisesti olevan SMS-lisäpalvelun kanssa.
  • Valintaruutuja näytetään asiakkaille, jos he ovat kirjoittaneet varauslomakkeelle sähköpostin ja/tai puhelinnumeron.


Nv6-markkinointilupa-valinnat.jpg

Miten saan pois Tekstiviestillä -vaihtoehdon?

Markkinointiluvat ovat asiakkaan lisätietoja. Markkinointiluvan tila näkyy asiakaskortilla kohdassa Asiakkaan lisätiedot.

Käytössä olevat Lisätietokentät ovat pääkäyttäjän hallinnoitavissa Muokkaa lisätietoja -kohdassa, Asiakkaat -listan Toiminnot -painikkeen alla.

Avaa "Muokkaa lisätietokenttiä".
Poista lisätietokenttä:

Otsikko: Tekstiviestillä, Lisätietotyyppi: Markkinointiluvan tyyppi. Tallenna muutokset.