Mistä näen asiakkaiden ja käyntien lukumäärän viime vuonna?
Versio hetkellä 17. helmikuuta 2022 kello 09.11 – tehnyt Ajaswiki (keskustelu | muokkaukset)
Jos tarvitset viranomaisraportteja varten tiedon asiakkaiden ja käyntien lukumäärästä tietyllä aikavälillä, kappalemääriä löytyy Ajas Touchin Raportit - Taulukot -osiosta seuraavasti. Alla olevat esimerkki-raportit perustuvat käynteihin, eli raportit on saatavana kun:
- Tilauksesi on Ajas Asiakashallinta, Ajas Pro tai Ajas Premium.
- Varauksesta on tehty käynti tai käynnit on tehty itsenäisesti ilman varausta toiminnolla "Lisää käynti".
Yleisohje siitä, kuinka taulukkoja käytetään: Taulukot
Asiakkaiden lukumäärä löytyy Asiakkaat-raportin viimeiseltä riviltä, sarakkeesta "Asiakkaat yhteensä".
- Raportti laskee saman asiakkaan vain kerran tällä aikavälillä. Jos siis raporttisi aikaväli on 1.1.2021 - 31.12.2021, ja samalla asiakkaalla on 5 käyntiä tällä aikavälillä, hänen käynnit tulostuvat kappalemäärällä 1.
- Jos haluat tarkastella uusien ja palaavien asiakkaiden lukumääriä, ja yrityksessä on useita toimipisteitä, katso myös raportin info-napin alta suodatukseen liittyviä lisäohjeita.
Käyntien lukumäärä yhteensä - Käynnit-raportti
Käyntien lukumäärä yhteensä - Myynti-raportti
Käyntien lukumäärä palvelukohtaisesti yhteensä - Myynti-raportti