Loikkaa: valikkoon, hakuun

Mistä näen asiakkaiden ja käyntien lukumäärän viime vuonna?

Versio hetkellä 17. helmikuuta 2022 kello 09.11 – tehnyt Ajaswiki (keskustelu | muokkaukset)

Jos tarvitset viranomaisraportteja varten tiedon asiakkaiden ja käyntien lukumäärästä tietyllä aikavälillä, kappalemääriä löytyy Ajas Touchin Raportit - Taulukot -osiosta seuraavasti. Alla olevat esimerkki-raportit perustuvat käynteihin, eli raportit on saatavana kun:

  • Tilauksesi on Ajas Asiakashallinta, Ajas Pro tai Ajas Premium.
  • Varauksesta on tehty käynti tai käynnit on tehty itsenäisesti ilman varausta toiminnolla "Lisää käynti".

Yleisohje siitä, kuinka taulukkoja käytetään: Taulukot

Asiakkaiden lukumäärä

Asiakkaat-kpl.jpg

Asiakkaiden lukumäärä löytyy Asiakkaat-raportin viimeiseltä riviltä, sarakkeesta "Asiakkaat yhteensä".

  • Raportti laskee saman asiakkaan vain kerran tällä aikavälillä. Jos siis raporttisi aikaväli on 1.1.2021 - 31.12.2021, ja samalla asiakkaalla on 5 käyntiä tällä aikavälillä, hänen käynnit tulostuvat kappalemäärällä 1.
  • Jos haluat tarkastella uusien ja palaavien asiakkaiden lukumääriä, ja yrityksessä on useita toimipisteitä, katso myös raportin info-napin alta suodatukseen liittyviä lisäohjeita.

Käyntien lukumäärä yhteensä - Käynnit-raportti

Kaynnit-kaynnit-kpl.jpg

Käyntien lukumäärä yhteensä - Myynti-raportti

Myynti-kaynnit-kpl.jpg

Käyntien lukumäärä palvelukohtaisesti yhteensä - Myynti-raportti

Myynti-kaynnit-suodatus-kpl.jpg