Loikkaa: valikkoon, hakuun

Mistä saan muutettua yrityksen nimen asiakkaalle lähtevään viestiin tai nettivaraukseen?

Varausvahvistukset ja muistutukset


Oletuksena asiakkaan saaman varausvahvistus tai muistutus -sähköpostin lähettäjän nimi on Ajas-tilauksen yhteydessä kertomasi yrityksen nimi.


Voit itse muuttaa sitä kohdassa: Ylläpito -> Asetukset -> Ajanvarauksen asetukset -> Valitse toimipiste -> Ilmoitukset ja muistutukset -> Sähköpostimuistutusten lähettäjän nimi.

Sahkopostimuistutusten lahettajan nimi.jpg

Asetus vaikuttaa sekä vahvistus- että muistutusviestien lähettäjän nimeen. Muista tallentaa muutokset.

Lisää tietoja ajanvarauksen asetuksista: Ajanvarauksen asetukset

Nettivarauksen asiakasnäkymä


Oletuksena ajanvarauksen asiakasnäkymässä näkyvä yrityksen nimi on Ajas-tilauksen yhteydessä kertomasi yrityksen nimi.

Voit itse muuttaa sitä kohdassa: Ylläpito -> Asetukset -> Yhteiset asetukset -> Asiakasnäkymän asetukset -> Yrityksen nimi.

Yrityksen nimi.jpg

Lisää tietoja yhteisistä asetuksista: Yhteiset asetukset

Voit myös lisätä oman yrityksen logon asiakasnäkymään helposti. Nettivaraus 6 -versiossa avaa: Ylläpito -> Asetukset -> Ulkoasun asetukset -> Nettivaraus 6.

Sivun loppupäässä on kohta Lähetä logo. Voit raahata haluamasi kuvan kyseiseen kohtaan tai painaa Lähetä tiedostoja -painiketta, jolloin voit valita haluamasi kuvan laitteesi tiedostoista.

Laheta logo.jpg

Lisää tietoja ulkoasun asetuksista: Ulkoasun asetukset

Jos käytät vanhempaa, Nettivaraus 5 -versiota, logon voi lisätä tekemällä Oma teema -CSS-tyylitiedoston. Kysy lisää asiakaspalvelustamme.


Toimipisteen nimi


Rekisteröinnin yhteydessä järjestelmään luodaan yksi toimipiste, jonka nimi oletuksena on tilausvahvistuksessa oleva Yrityksen nimi. Voit muuttaa toimipisteen nimeä menemällä Ylläpito -> Toimipisteet. Valitse haluamasi toimipiste painamalla Avaa-sarakkeessa olevaa kuvaketta. Avautuvassa ikkunassa voit kirjoittaa haluamasi nimen kohtaan Nimi.

Lisää tietoja toimipisteistä: Toimipisteet