Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Asetukset” versioiden välillä

(Asiakasnäkymän teeman valinta)
(Ilmoitukset ja muistutukset)
Rivi 8: Rivi 8:
  
 
=== Ilmoitukset ja muistutukset ===
 
=== Ilmoitukset ja muistutukset ===
 +
*Automaattisten ilmoitusten ja muistutusten säätely sijaitsee Asetusten "Ajanvarauksen asetukset" -välilehden alla.
 +
*Tästä osiosta voidaan säädellä:
 +
**Asiakasvarausten ilmoitusten kohde ja tyyppi (toimipisteelle tai asiakaspalvelijalle sähköpostiin ja/tai tekstiviestillä.)
 +
**Sähköpostimuistutusten aloitus- ja lopetuskellonajat
 +
**Sähköpostimuistutusten lähettäjän nimi
 +
**Tekstiviestimuistutusten aloitus- ja lopetuskellonajat
 +
**Tekstiviestimuistutusten lähettäjän nimi
 +
**Tekstiviestimuistutusten lähettäjän valinta (toimipiste, asiakaspalvelija tai muu)
 +
 +
[[Tiedosto:asetukset_ilmoitukset.png|800px|none]]
  
 
=== Laskutusasetukset ===
 
=== Laskutusasetukset ===

Versio 18. lokakuuta 2017 kello 12.44

Asiakasnäkymän teeman valinta

  • Nettiajanvarauksen asiakasnäkymään on valittavissa erilaisia valmiita ulkoasuteemoja.
  • Asiakasnäkymässä voidaan käyttää viikko- tai päivänäkymää.
  • Asiakasnäkymää voidaan muokata käyttämällä omaa CSS-tyylitiedostoa tai tilaamalla räätälöinnin.



Ilmoitukset ja muistutukset

  • Automaattisten ilmoitusten ja muistutusten säätely sijaitsee Asetusten "Ajanvarauksen asetukset" -välilehden alla.
  • Tästä osiosta voidaan säädellä:
    • Asiakasvarausten ilmoitusten kohde ja tyyppi (toimipisteelle tai asiakaspalvelijalle sähköpostiin ja/tai tekstiviestillä.)
    • Sähköpostimuistutusten aloitus- ja lopetuskellonajat
    • Sähköpostimuistutusten lähettäjän nimi
    • Tekstiviestimuistutusten aloitus- ja lopetuskellonajat
    • Tekstiviestimuistutusten lähettäjän nimi
    • Tekstiviestimuistutusten lähettäjän valinta (toimipiste, asiakaspalvelija tai muu)
Asetukset ilmoitukset.png

Laskutusasetukset

  • Laskutusasetukset-välilehdeltä voit säätää toimipistekohtaisesti laskuun kirjattavan:
    • Osoitteen
    • Postinumeron
    • Postitoimipaikan
    • Sähköpostiosoitteen
    • Viivästyskoron
    • Y-tunnuksen
    • Yrityksen BIC:n eli pankin tunnisteen
    • Yrityksen laskulla näytettävän nimen
    • Yrityksen tilinumeron (IBAN)


Asetukset laskutusasetukset.png

Viestipohjien käyttöönotto

  • Automaattisten vahvistus- ja muistutusviestien käyttöönotto tapahtuu Asetusten Viestipohjat-välilehdeltä.
  • Vahvistus- ja muistutusviestit voidaan asettaa aktiivisiksi toimipistekohtaisesti sekä sähköpostin, että tekstiviestien kautta.
  • Lisätietoja viesteissä käytettävistä mahdollisista kentistä saa avaamalla "Lyhennysten selitteet" -listan.
Asetukset viestipohjat.png