Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Asetukset” versioiden välillä

(Ajanvarauksen asetukset)
(Ajanvarauksen asetukset)
Rivi 7: Rivi 7:
 
<br>
 
<br>
  
 
===Ajanvarauksen asetukset===
 
 
 
*Ajanvarauksen asetuksista voidaan säätää erilaisia ajanvaraukseen liittyviä sääntöjä toimipaikkakohtaisesti.
 
 
 
 
{| class="wikitable"
 
|+ style=text-align:left;"|''Varausasetukset''
 
|-
 
|'''Automaattinen tauko'''
 
| style="height:50px; width:800px; text-align:left;" |Asiakkaan tekemän varauksen jälkeen lisätään työntekijälle automaattisesti tauko, jonka pituus on tämän asetuksen mukainen (minuuteissa).
 
|-
 
|'''Estä varaukset lähellä nykyhetkeä'''
 
|Estä varaukset, jotka ovat lähempänä nykyhetkeä, kuin asetuksella säädetty aika. (minuutteina).
 
|-
 
|'''Paluuosoite varauksen jälkeen'''
 
|Osoite, johon asiakas ohjataan onnistuneen varauksen jälkeen. Osoitteen on oltava täydellinen eli sen pitää sisältää osoitteen alkuosa http:// tai https://. Esimerkiksi http://onnistunutvaraus.fi
 
|-
 
|'''Työryhmät ohittavat aukiolot'''
 
|
 
|-
 
|'''Varattava aika (kuukausia)'''
 
|
 
|-
 
|'''Varattava aika (vuorokausia)'''
 
|
 
|-
 
|'''Varauksen peruutuksen esto (h)'''
 
|
 
|-
 
|'''Varauksen peruutuksen esto (min)'''
 
|
 
|-
 
|'''Varaukset työryhmään kuulumattomille'''
 
|
 
|-
 
|'''Varauyksikkö'''
 
|
 
|-
 
|}
 
 
 
 
 
<br>
 
  
 
=== Ilmoitukset ja muistutukset ===
 
=== Ilmoitukset ja muistutukset ===

Versio 23. lokakuuta 2017 kello 12.11

Asiakasnäkymän teeman valinta

  • Nettiajanvarauksen asiakasnäkymään on valittavissa erilaisia valmiita ulkoasuteemoja.
  • Asiakasnäkymässä voidaan käyttää viikko- tai päivänäkymää.
  • Asiakasnäkymää voidaan muokata käyttämällä omaa CSS-tyylitiedostoa tai tilaamalla räätälöinnin.




Ilmoitukset ja muistutukset

  • Automaattisten ilmoitusten ja muistutusten säätely sijaitsee Asetusten "Ajanvarauksen asetukset" -välilehden alla.
  • Tästä osiosta voidaan säädellä:
    • Asiakasvarausten ilmoitusten kohde ja tyyppi (toimipisteelle tai asiakaspalvelijalle sähköpostiin ja/tai tekstiviestillä.)
    • Sähköpostimuistutusten aloitus- ja lopetuskellonajat
    • Sähköpostimuistutusten lähettäjän nimi
    • Tekstiviestimuistutusten aloitus- ja lopetuskellonajat
    • Tekstiviestimuistutusten lähettäjän nimi
    • Tekstiviestimuistutusten lähettäjän valinta (toimipiste, asiakaspalvelija tai muu)
Asetukset ilmoitukset.png


Laskutusasetukset

  • Laskutusasetukset-välilehdeltä voit säätää toimipistekohtaisesti laskuun kirjattavan:
    • Osoitteen
    • Postinumeron
    • Postitoimipaikan
    • Sähköpostiosoitteen
    • Viivästyskoron
    • Y-tunnuksen
    • Yrityksen BIC:n eli pankin tunnisteen
    • Yrityksen laskulla näytettävän nimen
    • Yrityksen tilinumeron (IBAN)


Asetukset laskutusasetukset.png


Viestipohjien käyttöönotto

  • Automaattisten vahvistus- ja muistutusviestien käyttöönotto tapahtuu Asetusten Viestipohjat-välilehdeltä.
  • Vahvistus- ja muistutusviestit voidaan asettaa aktiivisiksi toimipistekohtaisesti sekä sähköpostin, että tekstiviestien kautta.
  • Lisätietoja viesteissä käytettävistä mahdollisista kentistä saa avaamalla "Lyhennysten selitteet" -listan.
Asetukset viestipohjat.png