Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Asiakkaat” versioiden välillä

(Asiakaskortti ja asiakkaan tiedot)
(Asiakkaan lisäys)
Rivi 1: Rivi 1:
  
 
=== Asiakkaan lisäys ===
 
=== Asiakkaan lisäys ===
 +
<br>
 
* Ajas Asiakashallintaan voidaan tallentaa asiakkaiden tietoja. Uusi asiakas voidaan lisätä valitsemalla Asiakkaat-näkymä päävalikosta ja näkymän avauduttua painamalla oikeasta yläkulmasta keltaista "Lisää asiakas" -painiketta.
 
* Ajas Asiakashallintaan voidaan tallentaa asiakkaiden tietoja. Uusi asiakas voidaan lisätä valitsemalla Asiakkaat-näkymä päävalikosta ja näkymän avauduttua painamalla oikeasta yläkulmasta keltaista "Lisää asiakas" -painiketta.
 
*Asiakkaalle kannattaa syöttää heti perustiedot kuten nimi, puhelinnumero, sähköposti ja osoitetiedot asiakaskortin luontivaiheessa.
 
*Asiakkaalle kannattaa syöttää heti perustiedot kuten nimi, puhelinnumero, sähköposti ja osoitetiedot asiakaskortin luontivaiheessa.

Versio 14. marraskuuta 2017 kello 19.44

Asiakkaan lisäys


  • Ajas Asiakashallintaan voidaan tallentaa asiakkaiden tietoja. Uusi asiakas voidaan lisätä valitsemalla Asiakkaat-näkymä päävalikosta ja näkymän avauduttua painamalla oikeasta yläkulmasta keltaista "Lisää asiakas" -painiketta.
  • Asiakkaalle kannattaa syöttää heti perustiedot kuten nimi, puhelinnumero, sähköposti ja osoitetiedot asiakaskortin luontivaiheessa.


Asiakkaat lisaa asiakas2.png


Asiakas1.jpg


Asiakaskortti ja asiakkaan tiedot

  • "Asiakkaan lisätiedot" -osiosta voidaan asettaa asiakkaalle erinäisiä lisätietoja, kuten ammatti, harrastukset, sairaudet tai vammat, lääkitys, syntymäaika tai, että saako asiakkaan tietoja luovuttaa kolmansille osapuolille.


Asiakas3.jpg


Yritysasiakkaan lisäys

  • Yritysasiakkaan lisääminen tapahtuu samasta painikkeesta kuin normaalinkin asiakkaan lisäys. Uusi asiakas -ruudun auetessa asiakastyyppi voidaan vaihtaa yritysasiakkaaksi.
Asiakkaat lisaa asiakas3.png