Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Asiakkaat” versioiden välillä

(Yritysasiakkaan lisäys)
(Asiakkaan lisäys)
Rivi 8: Rivi 8:
 
[[Tiedosto:asiakkaat_lisaa_asiakas2.png|none|1000px|thumb]]
 
[[Tiedosto:asiakkaat_lisaa_asiakas2.png|none|1000px|thumb]]
 
<br>
 
<br>
[[Tiedosto:asiakas1.jpg|600px|none]]
+
[[Tiedosto:asiakas1.jpg|800px|none]]
 
<br>
 
<br>
  

Versio 14. marraskuuta 2017 kello 19.45

Asiakkaan lisäys


  • Ajas Asiakashallintaan voidaan tallentaa asiakkaiden tietoja. Uusi asiakas voidaan lisätä valitsemalla Asiakkaat-näkymä päävalikosta ja näkymän avauduttua painamalla oikeasta yläkulmasta keltaista "Lisää asiakas" -painiketta.
  • Asiakkaalle kannattaa syöttää heti perustiedot kuten nimi, puhelinnumero, sähköposti ja osoitetiedot asiakaskortin luontivaiheessa.


Asiakkaat lisaa asiakas2.png


Asiakas1.jpg


Asiakaskortti ja asiakkaan tiedot


  • "Asiakkaan lisätiedot" -osiosta voidaan asettaa asiakkaalle erinäisiä lisätietoja, kuten ammatti, harrastukset, sairaudet tai vammat, lääkitys, syntymäaika tai, että saako asiakkaan tietoja luovuttaa kolmansille osapuolille.


Asiakas3.jpg


Yritysasiakkaan lisäys


  • Yritysasiakkaan lisääminen tapahtuu samasta painikkeesta kuin normaalinkin asiakkaan lisäys. Uusi asiakas -ruudun auetessa asiakastyyppi voidaan vaihtaa yritysasiakkaaksi.
Asiakkaat lisaa asiakas3.png