Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana?” versioiden välillä

 
Rivi 2: Rivi 2:
 
*Jos kello on 9.00 ja  "Estä varaukset lähellä nykyhetkeä" on asetettu olemaan 120 (minuuttia), vasta klo 11.00 jälkeen tulevat ajat näkyvät varattavina.<br><br>
 
*Jos kello on 9.00 ja  "Estä varaukset lähellä nykyhetkeä" on asetettu olemaan 120 (minuuttia), vasta klo 11.00 jälkeen tulevat ajat näkyvät varattavina.<br><br>
  
Ohjeet asetuksiin löytyvät täältä:
+
Ohjeet asetuksiin löytyvät täältä:<br>
 
[[Asetukset#Ajanvarauksen_asetukset|Ajanvarauksen asetukset]]<br>
 
[[Asetukset#Ajanvarauksen_asetukset|Ajanvarauksen asetukset]]<br>
  
 
<br>
 
<br>
 
Avainsanat: nettivaraus, varattavat ajat, vapaat ajat<br>
 
Avainsanat: nettivaraus, varattavat ajat, vapaat ajat<br>

Nykyinen versio 16. huhtikuuta 2019 kello 15.22

Tarkista toimipisteen ajanvarauksen asetus: Estä varaukset lähellä nykyhetkeä.

  • Jos kello on 9.00 ja "Estä varaukset lähellä nykyhetkeä" on asetettu olemaan 120 (minuuttia), vasta klo 11.00 jälkeen tulevat ajat näkyvät varattavina.

Ohjeet asetuksiin löytyvät täältä:
Ajanvarauksen asetukset


Avainsanat: nettivaraus, varattavat ajat, vapaat ajat