Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Miksi asiakasnäkymässä kysytään markkinointilupaa tekstiviestillä, vaikka minulla ei ole käytössä tekstiviestipalvelua?” versioiden välillä

Rivi 2: Rivi 2:
 
*Ajas Touchin Yhteiset asetukset -sivulla asetus: "Asiakasnäkymän markkinointiluvan valintaruudut" painetaan olemaan käytössä "Ota käyttöön" -painikkeella.
 
*Ajas Touchin Yhteiset asetukset -sivulla asetus: "Asiakasnäkymän markkinointiluvan valintaruudut" painetaan olemaan käytössä "Ota käyttöön" -painikkeella.
 
*Kun käyttöönotto on tehty, järjestelmä luo automaattisesti molemmat vaihtoehdot Tekstiviestillä (1a - 1b) ja Sähköpostilla (2a - 2b).  
 
*Kun käyttöönotto on tehty, järjestelmä luo automaattisesti molemmat vaihtoehdot Tekstiviestillä (1a - 1b) ja Sähköpostilla (2a - 2b).  
 +
*Tämä on järjestelmän ominaisuus ja sillä ei ole mitään yhteyttä Ajas-tilauksessa mahdollisesti olevan SMS-lisäpalvelun kanssa.
 +
*Valintaruutuja näytetään asiakkaille, jos he ovat kirjoittaneet varauslomakkeelle sähköpostin ja/tai puhelinnumeron.
  
  
 
[[Tiedosto:Nv6-markkinointilupa-valinnat.jpg|600px]]<br><br>
 
[[Tiedosto:Nv6-markkinointilupa-valinnat.jpg|600px]]<br><br>
 +
 +
Miten saan pois Tekstiviesti-vaihtoehdon?<br><br>
 +
 +
Markkinointiluvat ovat asiakkaan lisätietoja. Markkinointiluvan tila näkyy asiakaskortilla kohdassa Asiakkaan lisätiedot. Lisätietokentät on käyttäjän hallinnoitavissa seuraavasti:

Versio 19. lokakuuta 2021 kello 09.17

Markkinointiluvan valintaruutujen käyttöönotto tapahtuu siten, että:

  • Ajas Touchin Yhteiset asetukset -sivulla asetus: "Asiakasnäkymän markkinointiluvan valintaruudut" painetaan olemaan käytössä "Ota käyttöön" -painikkeella.
  • Kun käyttöönotto on tehty, järjestelmä luo automaattisesti molemmat vaihtoehdot Tekstiviestillä (1a - 1b) ja Sähköpostilla (2a - 2b).
  • Tämä on järjestelmän ominaisuus ja sillä ei ole mitään yhteyttä Ajas-tilauksessa mahdollisesti olevan SMS-lisäpalvelun kanssa.
  • Valintaruutuja näytetään asiakkaille, jos he ovat kirjoittaneet varauslomakkeelle sähköpostin ja/tai puhelinnumeron.


Nv6-markkinointilupa-valinnat.jpg

Miten saan pois Tekstiviesti-vaihtoehdon?

Markkinointiluvat ovat asiakkaan lisätietoja. Markkinointiluvan tila näkyy asiakaskortilla kohdassa Asiakkaan lisätiedot. Lisätietokentät on käyttäjän hallinnoitavissa seuraavasti: