Ero sivun ”Miten vastaanoton (respa) monen käyttäjän kirjautuminen samaan koneeseen kannattaa järjestää?” versioiden välillä
Rivi 17: | Rivi 17: | ||
'''2. Pin-koodi'''<br><br> | '''2. Pin-koodi'''<br><br> | ||
− | [[Tiedosto:Vaihda-pin-kysely.jpg| | + | [[Tiedosto:Vaihda-pin-kysely.jpg|500px]]<br><br> |
Versio 11. marraskuuta 2022 kello 16.21
OHJE KESKEN
Ajas-ohjelman käyttöön suositellaan, että kaikilla saman tilin käyttäjillä on omat kirjautumistunnukset ja yksilöllinen sähköpostiosoite.
- Monet järjestelmän toiminnot keräävät lokitietoja käyttäjistä. Lokeja lisätään koko ajan toimintoihin, joissa niitä ei vielä ole ollut. Lokeista selviää mm:
- Kuka varauksen on lisännyt, muokannut tai poistanut?
- Kuka on muokannut käyntiä tai asiakaskorttia ?
- Kuka on katsellut asiakkaan tietoja, mitä tietoja ja milloin? Asiakkaan GDPR-tulosteeseen voi Ajas Touchin Esijulkaisuversiosta 11/2022 alkaen tulostaa myös varausten, käyntien, asiakaskortin ja potilaskertomuksen katselutiedot.
- Unohtuiko salasana -toimintoa voi käyttää vain, jos omassa työntekijäprofiilissa on yksilöllinen sähköpostiosoite.
Jos toimipisteessä on vastaanotto / respa ja vastaanotossa työskentelee päivän aikaan useita eri työntekijöitä, myös samanaikaisesti, miten kirjautumistunnusten jatkuva vaihtaminen sujuu helpoiten?
1. Vaihda käyttäjää -toiminto
2. Pin-koodi