Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Ongelmia kirjautumisessa” versioiden välillä

Rivi 9: Rivi 9:
 
*Vaihda salasana käyttämällä  [[Kirjautuminen#Unohtuiko_salasana|Unohtuiko salasana]] -toimintoja. <br>
 
*Vaihda salasana käyttämällä  [[Kirjautuminen#Unohtuiko_salasana|Unohtuiko salasana]] -toimintoja. <br>
 
<br>
 
<br>
 
  
 
'''2)''' Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta<br>
 
'''2)''' Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta<br>
 
*Hae alkuperäinen kirjautumisosoite sähköpostista, minkä nimi on Ajas Tilausvahvistus.  
 
*Hae alkuperäinen kirjautumisosoite sähköpostista, minkä nimi on Ajas Tilausvahvistus.  
 
* Se sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen, mikä kirjautumisen yhteydessä vaaditaan. Katso ohje: [[Kirjautuminen#Kirjautumistiedot|Kirjautumistiedot]].<br>   
 
* Se sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen, mikä kirjautumisen yhteydessä vaaditaan. Katso ohje: [[Kirjautuminen#Kirjautumistiedot|Kirjautumistiedot]].<br>   
 
 
  
 
'''3)''' Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.<br>
 
'''3)''' Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.<br>
Rivi 22: Rivi 19:
 
<br>
 
<br>
  
 
+
Jollei mikään näistä auta, lähetä asiakaspalveluun sähköpostilla kuvakaappaus tilanteesta, joka edeltää sitä hetkeä, kun painaa Kirjaudu sisään -painiketta.
Jollei mikään näistä auta, lähetä kuvakaappaus tilanteesta, joka edeltää sitä hetkeä, kun painaa Kirjaudu sisään -painiketta.
 
  
 
<br>
 
<br>
Avainsanat: salasana, väärä salasana, salasana ei toimi<br>
+
Avainsanat: kirjautuminen, salasana, väärä salasana, salasana ei toimi<br>

Versio 12. joulukuuta 2019 kello 15.33

Ongelmia Ajas Touchiin kirjautumisessa?

Yleisimmät syyt kirjautumisongelmiin ovat väärät kirjautumistunnukset, väärä kirjautumisosoite tai selaimen välimuistiin tallentuneet väärät tunnukset.

1) Käyttäjänimi tai salasana on väärin.
Ajas Touchiin kirjaudutaan useimmiten omalla sähköpostisositteella.

  • Tarkista, että käytät samaa sähköpostiosoitetta, mikä järjestelmään on oman profiilisi kohdalle tallennettu.
  • Jos et ole varma asiasta, kysy sähköpostiosoitetta ja/tai käyttäjätunnusta oman oman yrityksen järjestelmän pääkäyttäjältä.

Jos salasana on väärin:


2) Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta

  • Hae alkuperäinen kirjautumisosoite sähköpostista, minkä nimi on Ajas Tilausvahvistus.
  • Se sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen, mikä kirjautumisen yhteydessä vaaditaan. Katso ohje: Kirjautumistiedot.

3) Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.

  • Kokeile kirjautumista jollain toisella selaimella tai selaimen incognito-tilassa.
  • Tyhjennä tallennettu salasana selaimen muistista.


Jollei mikään näistä auta, lähetä asiakaspalveluun sähköpostilla kuvakaappaus tilanteesta, joka edeltää sitä hetkeä, kun painaa Kirjaudu sisään -painiketta.


Avainsanat: kirjautuminen, salasana, väärä salasana, salasana ei toimi