Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Ongelmia kirjautumisessa” versioiden välillä

Rivi 1: Rivi 1:
Ongelmia Ajas Touchiin kirjautumisessa?<br><br>
+
===Ongelmia Ajas Touchiin kirjautumisessa?===
 
Yleisin syy kirjautumisongelmiin on väärä kirjautumislinkki. <br>  
 
Yleisin syy kirjautumisongelmiin on väärä kirjautumislinkki. <br>  
 
Muut yleiset syyt ovat väärät kirjautumistunnukset tai selaimen välimuistiin tallentuneet vanhat tai väärät tunnukset. <br>
 
Muut yleiset syyt ovat väärät kirjautumistunnukset tai selaimen välimuistiin tallentuneet vanhat tai väärät tunnukset. <br>

Versio 12. joulukuuta 2019 kello 15.45

Ongelmia Ajas Touchiin kirjautumisessa?

Yleisin syy kirjautumisongelmiin on väärä kirjautumislinkki.
Muut yleiset syyt ovat väärät kirjautumistunnukset tai selaimen välimuistiin tallentuneet vanhat tai väärät tunnukset.


1) Väärä kirjautumislinkki
Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta

  • Hae alkuperäinen kirjautumisosoite sähköpostista, minkä nimi on Ajas Tilausvahvistus.
  • Se sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen, mikä kirjautumisen yhteydessä vaaditaan. Katso ohje: Kirjautumistiedot.

2) Käyttäjänimi tai salasana on väärin.
Ajas Touchiin kirjaudutaan useimmiten omalla sähköpostisositteella.

  • Tarkista, että käytät samaa sähköpostiosoitetta, mikä järjestelmään on oman profiilisi kohdalle tallennettu.
  • Jos et ole varma asiasta, kysy sähköpostiosoitetta ja/tai käyttäjätunnusta oman oman yrityksen järjestelmän pääkäyttäjältä.

Jos salasana on väärin:


3) Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.

  • Kokeile kirjautumista jollain toisella selaimella tai selaimen incognito-tilassa.
  • Tyhjennä tallennettu salasana selaimen muistista.


Jollei mikään näistä auta, lähetä asiakaspalveluun sähköpostilla kuvakaappaus tilanteesta, joka edeltää sitä hetkeä, kun painaa Kirjaudu sisään -painiketta.


Avainsanat: kirjautuminen, salasana, väärä salasana, salasana ei toimi