Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ongelmia kirjautumisessa

Versio hetkellä 12. joulukuuta 2019 kello 15.34 – tehnyt Ajaswiki (keskustelu | muokkaukset)

Ongelmia Ajas Touchiin kirjautumisessa?

Yleisimmät syyt kirjautumisongelmiin ovat väärät kirjautumistunnukset, väärä kirjautumisosoite tai selaimen välimuistiin tallentuneet väärät tunnukset.

1) Käyttäjänimi tai salasana on väärin.
Ajas Touchiin kirjaudutaan useimmiten omalla sähköpostisositteella.

  • Tarkista, että käytät samaa sähköpostiosoitetta, mikä järjestelmään on oman profiilisi kohdalle tallennettu.
  • Jos et ole varma asiasta, kysy sähköpostiosoitetta ja/tai käyttäjätunnusta oman oman yrityksen järjestelmän pääkäyttäjältä.

Jos salasana on väärin:


2) Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta

  • Hae alkuperäinen kirjautumisosoite sähköpostista, minkä nimi on Ajas Tilausvahvistus.
  • Se sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen, mikä kirjautumisen yhteydessä vaaditaan. Katso ohje: Kirjautumistiedot.

3) Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.

  • Kokeile kirjautumista jollain toisella selaimella tai selaimen incognito-tilassa.
  • Tyhjennä tallennettu salasana selaimen muistista.


Jollei mikään näistä auta, lähetä asiakaspalveluun sähköpostilla kuvakaappaus tilanteesta, joka edeltää sitä hetkeä, kun painaa Kirjaudu sisään -painiketta.


Avainsanat: kirjautuminen, salasana, väärä salasana, salasana ei toimi