Loikkaa: valikkoon, hakuun

Unohtunut salasana

Tällä sivulla ohjeet siihen, miten tulee toimia, jos unohdat salasanasi.

Unohtuiko-salasana.jpg

1) Jos Käyttäjänimi tai Salasana eivät täsmää järjestelmän tietoihin, kirjautuminen epäonnistuu.
2) Voit tilata järjestelmän kautta uuden salasanan, jos työntekijätiedoissasi / käyttäjäprofiilissasi on yksilöllinen sähköpostiosoite. Klikkaa "Unohtuiko salasana?" -linkkiä.
Huom: Unohtuiko salasana -toimintoa kuuluu käyttää tilausvahvistuksessa olevan kirjautumislinkin klikkaamisen kautta. Jos Yrityksen tunniste -kohta on tyhjä, järjestelmä ei tiedä minkä yrityksen tililtä salasanaa yritetään vaihtaa. Katso ohje: Yrityksen tunniste
Huom: Jos sähköpostiosoitetta ei ole asetettu tai se ei ole yksilöllinen, Unohtuiko salasana -toimintoa ei voi käyttää. Pyydä organisaatiostasi Ylläpitäjä-oikeuksin varustettua toista käyttäjää luomaan sinulle uuden salasanan.

Salasana-vaihe1.jpg

1) Syötä Käyttäjänimi tai Sähköpostiosoite.
2) Klikkaa "Tilaa salasanan asetuslinkki" -painiketta.
Salasana lähetetään nyt siihen yksilölliseen sähköpostiosoitteeseen, joka Touchin työntekijätiedoissasi / käyttäjäprofiilissasi on.

Salasana-vaihe12.jpg

Ilmoitus asetuslinkin lähettämisestä sähköpostiisi.
1) Voit palata takaisin kirjautumissivulle tästä

Siirry nyt omaan sähköpostipalveluusi.
Huom: Salasanan uudelleenasetuslinkki on voimassa vain 10 min. Jos et ole ehtinyt käyttää sitä tässä ajassa, se on tilattava uudelleen.
Huom: Jos et näe ilmoitusta sähköpostissasi, tarkista roskapostilaatikko.


Salasana-viesti.jpg

Esimerkki sähköpostista, joka on lähetetty sähköpostiisi.
Klikkaa sähköpostissa olevaa linkkiä. Siitä avautuu alla olevan kuvan mukainen "Salasanan uudelleenasetus - vaihe 2/2" -lomake.

Salasana-vaihe2.jpg

1) Syötä uusi salasana ja syötä se uudelleen.

Salasana-vaihe22.jpg

Salasanasi on nyt asetettu uudelleen. Klikkaa "Klikkaa tästä jatkaaksesi sisäänkirjautumiseen". Käytä äsken luotua uutta salasanaa avautuvassa kirjautumisikkunassa.