Unohtunut salasana
Tällä sivulla ohjeet siihen, miten tulee toimia, jos unohdat salasanasi.
1) Jos Käyttäjänimi tai Salasana eivät täsmää järjestelmän tietoihin, kirjautuminen epäonnistuu.
2) Voit tilata järjestelmän kautta uuden salasanan, jos työntekijätiedoissasi / käyttäjäprofiilissasi on yksilöllinen sähköpostiosoite. Klikkaa "Unohtuiko salasana?" -linkkiä.
Huom: Unohtuiko salasana -toimintoa kuuluu käyttää tilausvahvistuksessa olevan kirjautumislinkin klikkaamisen kautta. Jos Yrityksen tunniste -kohta on tyhjä, järjestelmä ei tiedä minkä yrityksen tililtä salasanaa yritetään vaihtaa. Katso ohje: Yrityksen tunniste
Huom: Jos sähköpostiosoitetta ei ole asetettu tai se ei ole yksilöllinen, Unohtuiko salasana -toimintoa ei voi käyttää. Pyydä organisaatiostasi Ylläpitäjä-oikeuksin varustettua toista käyttäjää luomaan sinulle uuden salasanan.
1) Syötä Käyttäjänimi tai Sähköpostiosoite.
2) Klikkaa "Tilaa salasanan asetuslinkki" -painiketta.
Salasana lähetetään nyt siihen yksilölliseen sähköpostiosoitteeseen, joka Touchin työntekijätiedoissasi / käyttäjäprofiilissasi on.
Ilmoitus asetuslinkin lähettämisestä sähköpostiisi.
1) Voit palata takaisin kirjautumissivulle tästä
Siirry nyt omaan sähköpostipalveluusi.
Huom: Salasanan uudelleenasetuslinkki on voimassa vain 10 min. Jos et ole ehtinyt käyttää sitä tässä ajassa, se on tilattava uudelleen.
Huom: Jos et näe ilmoitusta sähköpostissasi, tarkista roskapostilaatikko.
Esimerkki sähköpostista, joka on lähetetty sähköpostiisi.
Klikkaa sähköpostissa olevaa linkkiä. Siitä avautuu alla olevan kuvan mukainen "Salasanan uudelleenasetus - vaihe 2/2" -lomake.
1) Syötä uusi salasana ja syötä se uudelleen.
Salasanasi on nyt asetettu uudelleen. Klikkaa "Klikkaa tästä jatkaaksesi sisäänkirjautumiseen". Käytä äsken luotua uutta salasanaa avautuvassa kirjautumisikkunassa.