Ero sivun ”Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin?” versioiden välillä
Rivi 5: | Rivi 5: | ||
<br> | <br> | ||
− | '''2)''' Selaimen | + | '''2)''' Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.<br> |
+ | *Kokeile kirjautumista jollain toisella selaimella tai selaimen incognito-tilassa. | ||
+ | *Tyhjennä tallennettu salasana selaimen muistista. | ||
+ | <br> | ||
+ | '''3)''' Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta<br> | ||
+ | *Hae alkuperäinen kirjautumisosoite, mikä sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen. Katso ohje: [[Kirjautuminen#Kirjautumistiedot|Kirjautumistiedot]].<br> | ||
+ | |||
+ | Ei kannata tehdä tikettiä, kun asia etenee muuten. Hänen pitää kirjautumisen kanssa tarkistaa, että 1) käytetään tilausvahvistuksessa olevaa alkuperäistä kirjautumisosoitetta, missä on 20-merkkinen yritystunnus. 2) Pitää tarkistaa että on oikeat tunnukset, käyttäjänimi/sähköposti ja salasana. Jos kaikki on omasta mielestä oikein, vielä on mahdollista että vanha/väärä salasana tulee selaimeen tallennetusta salasanasta. Silloin pitää kokeilla kirjautumista jollain toisella selaimella ja/tai tyhjentää salasanat selaimen muistista. (edited) | ||
+ | oskari 2:18 PM | ||
+ | Tai kokeilla vaikka selaimen incognito-tilassa | ||
+ | perttu 2:18 PM | ||
+ | Tosiaan, tai eri selainta kokonaan. Ja jollei sekään auta niin lähettää kuvankaappauksen ennen sitä hetkeä kun painaa kirjaudu-nappulaa | ||
Versio 17. syyskuuta 2019 kello 14.05
Näetkö virheviestin: Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin ? Se voi johtua seuraavista syistä:
1) Käyttäjänimi tai salasana on väärin.
- Vaihda salasana käyttämällä Unohtuiko salasana -toimintoja.
2) Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.
- Kokeile kirjautumista jollain toisella selaimella tai selaimen incognito-tilassa.
- Tyhjennä tallennettu salasana selaimen muistista.
3) Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta
- Hae alkuperäinen kirjautumisosoite, mikä sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen. Katso ohje: Kirjautumistiedot.
Ei kannata tehdä tikettiä, kun asia etenee muuten. Hänen pitää kirjautumisen kanssa tarkistaa, että 1) käytetään tilausvahvistuksessa olevaa alkuperäistä kirjautumisosoitetta, missä on 20-merkkinen yritystunnus. 2) Pitää tarkistaa että on oikeat tunnukset, käyttäjänimi/sähköposti ja salasana. Jos kaikki on omasta mielestä oikein, vielä on mahdollista että vanha/väärä salasana tulee selaimeen tallennetusta salasanasta. Silloin pitää kokeilla kirjautumista jollain toisella selaimella ja/tai tyhjentää salasanat selaimen muistista. (edited) oskari 2:18 PM Tai kokeilla vaikka selaimen incognito-tilassa perttu 2:18 PM Tosiaan, tai eri selainta kokonaan. Ja jollei sekään auta niin lähettää kuvankaappauksen ennen sitä hetkeä kun painaa kirjaudu-nappulaa
Avainsanat: salasana, väärä salasana, salasana ei toimi