Loikkaa: valikkoon, hakuun

Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin?

Näetkö virheviestin: Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin ? Se voi johtua seuraavista syistä:

1) Käyttäjänimi tai salasana on väärin.

  • Vaihda salasana käyttämällä Unohtuiko salasana -toimintoja.
  • Pyydä yrityksesi pääkäyttäjää tarkistamaan mikä sähköpostiosoite omaan työntekijäprofiiliisi on merkitty Ajas Touchissa.
    • Jos sähköpostiosoite on eri kuin millä yrität kirjautua, kirjaudu sillä sähköpostilla, minkä järjestelmä tietää sinulla olevan tai pyydä pääkäyttäjää vaihtamaan se toiseen.
    • Jos se on oikea, mutta siinä on kirjoitusvirhe, pääkäyttäjän on korjattava sähköpostiosoite olemaan täsmälleen oikein.

2) Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.

  • Kokeile kirjautumista jollain toisella selaimella tai selaimen incognito-tilassa.
  • Tyhjennä tallennettu salasana selaimen muistista.


3) Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta

  • Hae alkuperäinen kirjautumisosoite, mikä sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen. Katso ohje: Kirjautumistiedot.

Jollei mikään näistä auta, lähetä kuvakaappaus tilanteesta, joka edeltää sitä hetkeä, kun painaa Kirjaudu sisään -painiketta.



Avainsanat: salasana, väärä salasana, salasana ei toimi