Ero sivun ”Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin?” versioiden välillä
Rivi 2: | Rivi 2: | ||
'''1)''' Käyttäjänimi tai salasana on väärin.<br> | '''1)''' Käyttäjänimi tai salasana on väärin.<br> | ||
− | *Vaihda salasana käyttämällä [[ | + | *Vaihda salasana käyttämällä [[Touch kirjautumisen ohje#Unohtuiko_salasana|Unohtuiko salasana]] -toimintoja. <br> |
<br> | <br> | ||
Versio 21. huhtikuuta 2020 kello 09.17
Näetkö virheviestin: Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin ? Se voi johtua seuraavista syistä:
1) Käyttäjänimi tai salasana on väärin.
- Vaihda salasana käyttämällä Unohtuiko salasana -toimintoja.
2) Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.
- Kokeile kirjautumista jollain toisella selaimella tai selaimen incognito-tilassa.
- Tyhjennä tallennettu salasana selaimen muistista.
3) Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta
- Hae alkuperäinen kirjautumisosoite, mikä sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen. Katso ohje: Kirjautumistiedot.
Jollei mikään näistä auta, lähetä kuvakaappaus tilanteesta, joka edeltää sitä hetkeä, kun painaa Kirjaudu sisään -painiketta.
Avainsanat: salasana, väärä salasana, salasana ei toimi