Ero sivun ”Estetyt asiakaspalvelijat” versioiden välillä
(→Etsi asiakaspalvelijan ID-numero) |
|||
Rivi 22: | Rivi 22: | ||
* Avaa asiakaspalvelijan työntekijä -kortti. ID-numero on URL:n viimeinen numero. Tässä esimerkissä työntekijän ID-numero on 3. | * Avaa asiakaspalvelijan työntekijä -kortti. ID-numero on URL:n viimeinen numero. Tässä esimerkissä työntekijän ID-numero on 3. | ||
[[Tiedosto:Estetyt_-_työntekijä_id.jpg|800px]]<br><br> | [[Tiedosto:Estetyt_-_työntekijä_id.jpg|800px]]<br><br> | ||
+ | |||
+ | ==Eston luominen asiakaskortille== | ||
'''3)''' Valitse halutun asiakkaan asiakaskortti asiakaslistalta.<br> | '''3)''' Valitse halutun asiakkaan asiakaskortti asiakaslistalta.<br> |
Versio 25. kesäkuuta 2020 kello 08.33
Joskus asiakaspalvelija saattaa joutua tilanteeseen, jossa hän kokee häirintää tai sopimatonta käyttäytymistä jonkun tietyn asiakkaan kohdalla.
- Pystyt nyt estämään tiettyjä asiakkaita varaamasta aikoja tietyille asiakaspalvelijoille siten, että asiakasta estetään näkemästä kyseisen asiakaspalvelijan vapaita aikoja netissä.
- Toiminto edellyttää, että asiakkaan pakollinen kirjautuminen on käytössä, ja että asiakasnäkymän Nettivaraus 6 -versio on käytössä.
- Kyseessä on maksullinen lisäominaisuus. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä asiakaspalvelu (at) eneroc.com.
Toiminto otetaan käyttöön seuraavasti:
Luo estetyt asiakaspalvelijat -lisätietokenttä
Järjestelmään luodaan uusi lisätietokenttä, jonka tyyppi on "Estetyt asiakaspalvelijat". Tämän tarvitsee tehdä vain kerran. Yleiset ohjeet lisätietokenttien lisäämiseen löydät täältä: Lisätietokentät.
1) Lisätietokentän otsikko asiakaskortilla. Tämän voi itse valita.
2) Lisätietotyyppi on valittava olemaan "Estetyt asiakaspalvelijat".
3) Paina lopuksi "Lisää lisätietokenttä".
Etsi asiakaspalvelijan ID-numero
Tulet tarvitsemaan estetyn asiakaspalvelijan ID-numeroa. Sen löytää seuraavasti:
- Avaa asiakaspalvelijan työntekijä -kortti. ID-numero on URL:n viimeinen numero. Tässä esimerkissä työntekijän ID-numero on 3.
Eston luominen asiakaskortille
3) Valitse halutun asiakkaan asiakaskortti asiakaslistalta.
4) Valitse aikaisemmin lisätty lisätietokenttä.
- Ohjeet lisätietokenttien lisäämiseen asiakaskortille: Asiakkaan lisätiedot.
5) Sarakkeeseen "Sisältö" lisää halutun työntekijän id-numero.
- Pilkulla eroteltuna voit asettaa useamman työntekijän id-numeron.
- Muista tallentaa muutokset.
- Valitulla asiakkaalla asiakasnäkymässä näyttää nyt siltä, että valitulle työntekijälle ei ole vapaita aikoja.