Ero sivun ”Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin?” versioiden välillä
Rivi 4: | Rivi 4: | ||
*Vaihda salasana käyttämällä [[Touch kirjautumisen ohje#Unohtuiko_salasana|Unohtuiko salasana]] -toimintoja. <br> | *Vaihda salasana käyttämällä [[Touch kirjautumisen ohje#Unohtuiko_salasana|Unohtuiko salasana]] -toimintoja. <br> | ||
*Pyydä yrityksesi pääkäyttäjää tarkistamaan mikä sähköpostiosoite omaan työntekijäprofiiliisi on merkitty Ajas Touchissa. | *Pyydä yrityksesi pääkäyttäjää tarkistamaan mikä sähköpostiosoite omaan työntekijäprofiiliisi on merkitty Ajas Touchissa. | ||
− | **Jos sähköpostiosoite on eri kuin millä yrität kirjautua, kirjaudu sillä sähköpostilla, minkä järjestelmä tietää sinulla olevan tai pyydä pääkäyttäjää vaihtamaan | + | **Jos sähköpostiosoite on eri kuin millä yrität kirjautua, kirjaudu sillä sähköpostilla, minkä järjestelmä tietää sinulla olevan tai pyydä pääkäyttäjää vaihtamaan se toiseen. |
** Jos se on oikea, mutta siinä on kirjoitusvirhe, pääkäyttäjän on korjattava sähköpostiosoite olemaan täsmälleen oikein. | ** Jos se on oikea, mutta siinä on kirjoitusvirhe, pääkäyttäjän on korjattava sähköpostiosoite olemaan täsmälleen oikein. | ||
Nykyinen versio 30. syyskuuta 2021 kello 11.21
Näetkö virheviestin: Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin ? Se voi johtua seuraavista syistä:
1) Käyttäjänimi tai salasana on väärin.
- Vaihda salasana käyttämällä Unohtuiko salasana -toimintoja.
- Pyydä yrityksesi pääkäyttäjää tarkistamaan mikä sähköpostiosoite omaan työntekijäprofiiliisi on merkitty Ajas Touchissa.
- Jos sähköpostiosoite on eri kuin millä yrität kirjautua, kirjaudu sillä sähköpostilla, minkä järjestelmä tietää sinulla olevan tai pyydä pääkäyttäjää vaihtamaan se toiseen.
- Jos se on oikea, mutta siinä on kirjoitusvirhe, pääkäyttäjän on korjattava sähköpostiosoite olemaan täsmälleen oikein.
2) Selaimen muistiin on tallennettu toisen käyttäjän tunnukset tai oma vanha salasana.
- Kokeile kirjautumista jollain toisella selaimella tai selaimen incognito-tilassa.
- Tyhjennä tallennettu salasana selaimen muistista.
3) Kirjautumista ei ole tehty Ajas tilausvahvistuksessa olevan alkuperäisen kirjautumisosoitteen kautta
- Hae alkuperäinen kirjautumisosoite, mikä sisältää 20-merkkisen yritystunnuksen. Katso ohje: Kirjautumistiedot.
Jollei mikään näistä auta, lähetä kuvakaappaus tilanteesta, joka edeltää sitä hetkeä, kun painaa Kirjaudu sisään -painiketta.
Avainsanat: salasana, väärä salasana, salasana ei toimi