Loikkaa: valikkoon, hakuun

Testisivu

Versio hetkellä 2. syyskuuta 2022 kello 12.52 – tehnyt Ajaswiki (keskustelu | muokkaukset) (Asiakasnäkymä)

Tämä sivu ei ole virallinen ohjesivu. Sisältää keskeneräisiä ohjeita.


Sininen ja Punainen Keltainen Vihreä

Toimenpiteiden hallinnan uudistus



Lisäresurssien tilaaminen

Mitä eroa on resurssilla ja työntekijällä?

  • Resurssi on Ajas-järjestelmässä käytettävissä oleva käyttäjäresurssi. Ajas-järjestelmän hinnoittelu perustuu käyttäjäresurssien määrään. Resurssien muutokset tavallisesti vaikuttavat tilauksesi hintaan. Resurssien lukumäärän eli tilauksen koon muutoksia pääkäyttäjä voi nyt tehdä itse hallinnan kautta. Jos se ei onnistu seuraavien ohjeiden mukaisesti, ota yhteyttä: asiakaspalvelu (at) ajas.fi.
  • Työntekijä on tavallisesti henkilö mutta voi myös olla tila, laite, ajoneuvo jne. Voit lisätä järjestelmään niin monta työntekijää kuin tililläsi on käytössä käyttäjäresursseja. Työntekijöiden hallinnasta vastaa Ajas-tilin pääkäyttäjä / tilaaja.



Miksi lisäresurssien tilaamisessa on kaksi eri ohjetta?

  • xx


Ei-integroidut

Tilaa-lisaa-resursseja.jpg

Kun olet tehnyt Ajas-tilauksen, saat automaattisesti käyttöösi yhtä monta työntekijäresurssia, kuin tilauksessa on ollut. Jos Ajas-tilauksessasi on esimerkiksi 5 käyttäjäresurssia, ja olet jo lisännyt järjestelmään 5 työntekijää, Työntekijät -listaan ilmestyy painike "Tilaa lisää resursseja".
Huom: Lisätilauksen voi tehdä vain järjestelmän pääkäyttäjä.

Tilauslomake avautuu:

Tilaa-lisaa-resursseja2.jpg

1) Valitse tilattavien lisäresurssien määrä.
2) Sähköpostiosoitteen kenttään tulostuu automaattisesti kirjautuneen käyttäjän (pääkäyttäjän) sähköpostiosoite. Sen voi muuttaa myös muuksi.
3) Klikkaa lopulta "Lähetä tilaus".

Järjestelmä lähettää vahvistusviestin tilauksen tekemisestä ja kun tilaus on käsitelty, saatte toisen sähköpostiviestin, jossa kerrotaan että voitte nyt lisätä uudet työntekijät järjestelmään.

Integroidut

Tilaa-ja-lisaa-tyontekija.jpg

1) Kun järjestelmässä on jo yhtä monta työntekijää, kuin tilauksessa olevat käyttäjäresurssit (tässä 4/4), Lisää työntekijä painikkeen nimi muuttuu olemaan "Tilaa ja lisää työntekijä"
2) Käyttäjäresursseja voi myös poistaa eli tilausta voi pienentää Ajas Touchin kautta.

Tilaa-ja-lisaa-tyontekija2.jpg

Työntekijä-lomake avautuu normaalilla tavalla. Täytä työntekijän tiedot normaalilla tavalla ja paina "Tilaa ja lisää työntekijä".

Tilaa-ja-lisaa-tyontekija5.jpg

Jos haluat pienentää tilaustasi eli vähentää käytettävien resurssien määrää, sen voi tehdä tällä lomakkeella.

  • Jotta vähennyksen voi tehdä: Poista ensin työntekijä järjestelmästä. Se vapauttaa käyttöön resurssin, jonka voi joko käyttää toiseen uuteen työntekijään tai vähentää tilauksesta kokonaan.

1) Ajas peruspakettiin sisältyvien käyttäjäresurssien määrä. Tavallisin tilanne on se, että tämä on 1. Peruspakettiin kuuluvien resurssien määrää ei pysty itse vähentämään, koska useimmissa tapauksissa se tarkoittaa tilauksen päättämistä kokonaan. Tilauksen irtisanominen tapahtuu kirjallisesti sähköpostilla: asiakaspalvelu (at) ajas.fi.
2) Tilattujen resurssien määrä tarkoittaa peruspaketin päällä olevien lisäresurssien määrää. Näitä resursseja pystyt itse vähentämään.
3) Järjestelmä ilmoittaa, että voit vähentää tilauksestasi 1 resurssin itse Ajas Touchin kautta.
4) Paina ja siirrä liukukytkintä vasemmalle niin, että arvo 1 muuttuu olemaan arvo 0. Tai, jos tililläsi on 15 lisäresurssia ja haluat vähentää yhden, arvo 15 muuttuu olemaan 14.


Tilaa-ja-lisaa-tyontekija6.jpg

1) Liukukytkin on hiirellä siirretty vasemmalle.
2) Arvo 1 on muuttunut olemaan 0.
3) Paina lähetä.





XXXXXX



XXXXXXXXX

Massapostituksesta

Massa-ohje1.jpg

Massa-ohje2.jpg

Massa-ohje3.jpg


Maksupalveluista

Netvisor- rajapinta-avaimet luodaan itse Netvisorin hallinnan kautta.
Ropo - kysytään heidän asiakaspalvelusta.
Maventa - näkyy heidän hallinnassa:
Maventa asetukset-2.png

Talenom - pyydettävä/toimitetaan heidän toimesta.

Viestiasetusten yhteenveto

Nettivaraus - Asiakkaan saamat viestit

  • Kun asiakas tekee varauksen nettivarauksen kautta järjestelmä lähettää automaattisesti:
    • Varauksen vahvistusviestin asiakkaalle
    • Varauksen muistutusviestin asiakkaalle (ajanvarauksen asetukset ja asiakkaan valinta huomioon ottaen)
    • Varauksen peruutusvahvistuksen


xx


Sähköpostiasetukset

Tämä sivu ei ole virallinen ohjesivu. Sisältää keskeneräisiä ohjeita.


Ajas Touchista voi lähettää massaviestejä kuten markkinointiviestejä sähköpostilla, jos käytössäsi on jokin seuraavista sähköpostipalveluista: Mailjet, Mailgun tai SendGrid.

Massaviestien lähettämistä tukee nyt myös uusi Eneroc Supermailer -palvelu.

  • Eneroc Supermailer -palvelun käyttö massapostitukseen on luvallista, jos sitoutuu noudattamaan sääntöjä, joiden mukaan massapostitusta saa tehdä vain niille asiakkaille, jotka ovat antaneet siihen markkinointiluvan.
  • Suurin sallittu viestikoko on 10 MB, mukaanlukien liitteet.
  • Jos viesti lähetetään useammalle kuin yhdelle käyttäjälle, ja yhden vastaanottajan sähköpostiosoite ei ole validissa muodossa, eli: käyttäjänimi@domain. (esimerkiksi example@example.com) koko viesti hylätään vaikka kaikki muut sähköpostiosoitteet olisivat valideja.
  • Viestissä voi olla korkeintaan 50 vastaanottajaa, mukaanlukien Vastaanottaja, Kopio ja Piilokopio -rivit. Jos viesti on lähetettävä useammalle kuin 50 vastaanottajalle, vastaanottajat on pilkottava pienempiin ryhmiin, Max 50, ja viesti on lähetettävä erikseen jokaiselle ryhmälle.
  • Jos markkinointiviestejä lähetetään ilman asiakkaan lupaa tai muuten sääntöjen vastaisesti, palvelun käyttö voidaan katkaista.

Katso myös ohje: Markkinointiluvan käyttö viestinnässä

Huom: Toiminnot ovat Beta-asteella ja niihin voi tulla vielä muutoksia ja parannuksia.



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Recall-varaus

  • Asiakkaalle voi tehdä varauksen, jolla hänet kutsutaan uusintakäynnille vaikkapa 12 kk kuluttua.
  • Varauksen vahvistuviestin lähettäminen tapahtuu joko automatisoidusti, heti varauksen teon jälkeen tai manuaalisesti, tarkastellen vaikkapa viikottain tai kuukausittain seuraavan kuun kalenterissa olevia recall-varauksia.
  • Varausmuistutukset lähtevät samalla tavalla kuin normaalivarauksissa, eli varausasetusten määrittelemällä tavalla.
  • Recall-varaus poikkeaa normaalivarauksista jonkin verran. Sen käytön päävaiheet ovat:
  1. Asiakaspalvelija tekee varauksen Ajas Touchissa ja merkitsee varauksen olevan Vahvistamaton recall-varaus.
  2. Varauksesta lähtee asiakkaalle varausvahvistus asiakaspalvelijan valitsemalla tavalla.
  3. Jos nettivaraus on käytössä, asiakas voi itse vahvistaa asiakaspalvelijan tekemän recall-varauksen.
  4. Jos nettivarausta ei ole käytössä, asiakaspalvelija poistaa Ajas Touchissa varauksen "Vahvistamaton recall-varaus" -statuksen.
recall



Recall-varaus1.jpg

Recall-varauksen tekeminen varausnäkymässä
1) Oikea-klikkaus varauksen päällä avaa toimintoja. Rastita kohta: "Vahvistamaton recall-varaus".
2) Tähtimerkki ilmestyy varauksen päälle. Tähtimerkkiä käytetään myös näkymän kahdessa muussa lisätoiminnossa. Hiiren vieminen merkin päälle näyttää mitkä vaihtoehdot on rastitettu päälle.


Recall-varaus2.jpg


Recall-varauksen tekeminen varauslomakkeella
1) Klikkaa kynän kuvaa varauslomakkeen yläosassa ja rastita kohta "Vahvistamaton recall-varaus".
2) Kun rasti on asetettu paikalleen, sama teksti näkyy nyt varauslomakkeen yläosassa.
3) Voit valita ja hallita manuaalisesti lähetetäänkö varauksen tekemisestä/muutoksesta vahvistusviesti asiakkaalle. Huom: Jos haluat, että asiakas vahvistaa varauksen itse asiakasnäkymässä, hän tarvitsee vahvistusviestin ja siinä olevan varausnumeron.
4) Voit valita ja hallita manuaalisesti lähetetäänkö varauksesta muistutusviesti asiakkaalle toimipisteen ajanvarauksen asetusten mukaisesti.


Recall-varaus3.jpg


Jos nettivaraus on käytössä, asiakas voi vahvistaa recall-varauksen asiakasnäkymässä, kohdassa Omat varaukset. Varaus haetaan varauskoodilla, jonka hän on saanut varausvahvistuksessa. Jos kirjautuminen on käytössä, varausta voi hakea myös nimellä.
Huom: NV5 Asiakasnäkymä on päivitettävä uusimpaan versioon. Ottakaa tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluun.

1) Varaus vahvistetaan klikkaamalla "Vahvista recall-varaus".
2) Asiakas voi myös peruuttaa varauksen.
3) Varauksen peruutusta varten asiakkaan on syötettävä oma sukunumi tähän kenttään.

Jos nettivarausta ei ole käytössä, asiakaspalvelija poistaa Ajas Touchissa varauksen "Vahvistamaton recall-varaus" -statuksen ottamalla rastin pois.

Recall-varauksen viestit

  1. Vahvistus varauksen teon yhteydessä.
  2. Vahvistus myöhemmin valittuna ajankohtana.
  3. Muistutusviestit




XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Asiakasnäkymän asetukset
Asiakkaan kirjautuminen Vaadi asiakkaan kirjautuminen nettivarauksen asiakasnäkymään
Yrityksen nimi Nettivarauksen asiakasnäkymässä näkyvä nimi
Asiakasnäkymän markkinointiluvan valintaruudut Näyttää tai piilottaa tektiviesti- ja sähköpostimarkkinoinnin lupavalinnan nettivarauksessa


Vahvistukset ja muistutukset
Liitä iCalendar tiedosto asiakkaan sähköpostiviestiin iCalendar tiedosto mahdollistaa helpon tavan, jolla asiakkaat voivat lisätä tulevan varauksen tiedot suoraan ilmoituksesta omaan kalenterisovellukseensa
Varauksen oletusmuistutukset ja -vahvistukset Muistutuksen ja vahvistuksen oletus lähetystapa, kun uusi varaus luodaan varauslomakkeella


Varausten maksaminen ennakkoon
Salli varausten maksaminen ennakkoon xx
Checkout Finland kauppiastunnus xx
Checkout Finland kauppiasvarmenne xx
Checkout Finland tarkistusosoite xx
Checkout Finland kuva xx
Checkout Finland onnistuneen maksun paluuosoite xx


Ajas Touch
Estä sellaisten varausten poisto, joille on luotu käynti Jos tämä asetus on päällä, varauksia, joille on luotu käynti, ei voi poistaa ennen kuin käynti on poistettu
Varaukseen on pakko valita asiakas ja palvelu Jos tämä asetus on päällä, varausta luotaessa on valittava palvelu ja asiakas
Aseta aina varauksen pituus valitun palvelun pituuden mukaiseksi Jos tämä asetus on päällä, varausten pituus määräytyy aina valitun palvelun pituuden mukaan. Varauksen pituutta ei voi muuttaa käsin.
Asiakaskortin pakolliset kentät Voit valita mitkä kentät on pakollisia täyttää, kun uusi asiakas lisätään hallinnan kautta.
Oletusnäkymä Näkymä, mikä avautuu ensimmäisenä kirjautumisen jälkeen.
Aseta myytyjen lahjakorttien asiakas automaattisesti Jos tämä asetus on päällä, kassalta tai käyntien yhteydessä myytyihin lahjakortteihin asetetaan automaattisesti käyntiin tai kassalomakkeelta valittu asiakas


Verkkokaupan tunnukset
Luo verkkokaupan käyttäjätunnukset Tämä toiminto luo ja näyttää verkkokaupan perustamiseen tarvittavat käyttäjätunnukset




Ennakkomaksut

Varauksen maksaminen ennakkoon - Nettivaraus 6

  • Jos asiakas suorittaa maksun onnistuneesti ilman keskeytyksiä, avautuu hänelle seuraava näkymä hänen palatessaan Nettivaraus.-sivulle:

Maksu onnistui.jpg

  • Jos maksussa on ilmennyt ongelmia tai asiakas on keskeyttänyt maksun näyttää sivu seuraavaa: (vaadittu vai ei?)

Maksun keskeytys.jpg

Esimerkki 4 - Maksutapa Lahjakortti.

  • Jos asiakas syöttää väärän lahjakortin koodin, ilmestyy sivulle täyttökohdan viereen teksti "Lahjakorttia ei löytynyt".
  • Asiakkaalle näytetään seuraava näkymä, jos maksu lahjakortilla onnistuu:

Maksu lahjakortilla.jpg

Varauksen maksaminen ennakkoon - Nettivaraus 5

Esimerkki 1 - Ennakkomaksu sallittu, mutta ei pakollinen.

    • Huom. Jos asiakas valitsee "Maksa paikan päällä", ei hänen ole enää mahdollista painikkeen painalluksen jälkeen palata suorittamaan ennakkomaksua.
  • Jos asiakas painaa Maksa paikan päällä -painiketta, eikä ainoastaa sulje ikkunaa, näkyvät varatun ajan tiedot seuraavan näkymän yläreunassa.

NV5 maksa paikan paalla.jpg

Esimerkki 2 - Ennakkomaksu vaaditaan.

  • Jos maksu onnistuu, tulee näytölle teksti "Varaus maksettu onnistuneesti, kiitos maksusta. Varauksen tiedot:"
    • Asiakkaan on mahdollista nähdä kuitti tapahtumasta painamalla "Avaa tulostettava kuitti". Kuitti avautuu uuteen ikkunaan PDF muodossa.

NV5 varaus maksettu.jpg

  • Jos maksu epäonnistuu esimerkiksi siksi, että asiakas keskeyttää maksun, tulee näytölle tieto siitä.
    • Asiakkaan ei ole mahdollista palata maksamaan varausta vaan varaus tulee suorittaa uudelleen. Varaus poistuu myös Ajas Touchista.

NV5 maksaminen peruutettu.jpg

Lisäyksiä

XXXXXXXXXX

Esijulkaisun käyttöönotto

  • Esijulkaisun saa käyttöönsä tällä hetkellä Beta-versiossa

  1. Saat Beta-version käyttöösi painamalla oikeasta yläkulmasta löytyvää nimeäsi. Valitse ilmestyvästä pudostusvalikosta "Käyttäjäprofiili".

  2. Mene sivun loppuun saakka kohtaan "Edistyneen käytön asetukset" ja paina Muokkaa-painiketta.

  3. Valitse tämän jälkeen järjestelmäversioksi alasvetovalikosta Beta ja paina valinnan jälkeen Tallenna-painiketta. Käyttäjäprofiiliisi tehdyt muutokset tallentuvat.

  4. Tämän jälkeen sivun vasempaan yläreunaan on ilmestynyt linkki "Esijulkaisu saatavilla". Paina "Kokeile tästä".

  5. Paina Kokeile esijulkaisuversiota -painiketta.

  6. Sinulla on nyt käytössäsi esijulkaisuversio. Jotkin toiminnot saattavat olla puutteellisia. Jos haluat antaa palautetta, ota yhteyttä asiakaspalvelu@eneroc.com.

  7. Jos haluat palata takaisin aikaisempaan versioosi, paina yläreunasta kohtaa "Klikkaa tästä palataksesi vakaaseen versioon" ja paina Vaihda takaisin vakaaseen versioon -painiketta.

  8. Esijulkaisuversion käyttämiseen palaaminen on edelleen mahdollista.


Päällekkäisten varausten salliminen

  • Aloittaessasi esijulkaisuversion käytön oletuksena on, että et pysty tekemään Varausnäkymässä päällekkäisiä varauksia samalle työntekijälle. Jos haluat muuttaa tätä valintaa, mene päävalikostaa kohtaan "Asetukset" -> "Ajanvarauksen asetukset".
  • Mene kohtaan "Hallintanäkymä".
  • Muuta "Salli päällekkäiset varaukset"-liukukytkin asentoon "Kyllä", jos haluat tehdä päällekkäisiä varauksia ja asentoon "Ei", jos et halua, että varausnäkymässä on mahdollista tehdä päällekkäisiä varauksia.
  • Tämä valinta vaikuttaa ainoastaan Ajas Touch Varausnäkymään. Asiakkaiden ei ole mahdollista tehdä päällekkäisiä varauksia asiakasnäkymässä.



Asetukset: Sähköpostiasetukset

Mozilla Thunderbirdin käyttö


Olet tarkistanut että sähköpostiasetukset pitäisi olla oikein ja olet suorittanut muut mahdolliset palvelun vaatimat toimenpiteet sähköpostin käyttämiseen kolmannen osapuolen sovelluksiin, mutta asetusten testaus ei näytä onnistuvan. Testaa seuraavaksi tukeeko oma palvelu ja/tai tunnukset sähköpostin lähettämistä jonkin yleisen kolmannen osapuolen järjestelmästä.

Esimerkiksi Mozillan Thunderbird on ilmainen sähköpostiohjelma, jonka avulla voit vastaanottaa ja lähettää sähköposteja. Se on sopiva järjestelmä sähköpostin toimivuuden tarkistamiseen.

Ohjelman voi ladata täältä: Lataa Thunderbird.

Sen käyttöönotto on helppoa. Voit tarkistaa ohjeet sähköpostitilin asetusten määrittämiseen täältä: Käyttöönotto.

Kun olet ottanut Mozilla Thunderbirdin käyttöösi, voit testata sen toimivuutta lähettämällä sähköpostin ohjelman kautta (Write-painike yläreunassa). Jos lähetetty viesti saapuu perille, ei ongelman pitäisi olla sähköpostissasi.


Vapaiden aikojen pikahaku

OHJE EI OLE VALMIS

  • Pikahaku-toiminnon avulla pystyt hakemaan seuraavia vapaita aikoja.
  • Toiminto löytyy kalenteri-ikonin takaa järjestelmän yläpalkista. Yläpalkki näkyy samanlaisena jokaisessa näkymässä, joten toiminto ei ole rajoittunut pelkkään varausnäkymään.

Pikahaku-painike.jpg


1. Ensin sinun tulee valita toimipiste.
2. Tämän jälkeen voit valita haluamasi työntekijän. Myös kaikkien työntekijöiden vapaiden aikojen tarkastelu on mahdollista.
3. Voit myös valita tarkasteluajankohdan alkupäivän. Järjestelmä asettaa alkupäiväksi sen hetkisen päivämäärän automaattisesti. Järjestelmä näyttää automaattisesti valitusta päivämäärästä viikon eteenpäin.

  • Rullaamalla tarjottujen aikojen loppuun voit pidentää aikarajaa viikolla eteenpäin painamalla "Näytä lisää" -painiketta.
  • Pikahaku näyttää päivän aukioloajat tai vuoron, jos työntekijällä ovat työvuorot käytössä.

Pikahaku - Valitse toimipiste2.jpg


  • Jos valitsemallesi työntekijälle ei löydy vapaita aikoja valitulle viikolle, etsii järjestelmä kahden kuukauden ajalta vapaita aikoja.
  • Pystyt tämän jälkeen itse etenemään aina viikolla eteenpäin painamalla "Näytä lisää" -painiketta.

Pikahaku - Ei aikoja.jpg

Kaikki työntekijät

  • Painamalla Näytä kalenterissa -sarakkeen kalenteri-ikonia siirryt Varausnäkymän päivänäkymään tarkastelemaan valitsemasi päivän vapaita aikoja.
  • Voit tehdä varauksen samalla tapaa kuin normaalistikin Varausnäkymässä

Pikahaku - Vuoronäkymä kaikki.jpg

Valittu työntekijä

  • Jos olet valinnut tietyn työntekijän voit 1. siirtyä suoraan tekemään varausta varauslomakkeella valitulle päivälle painamalla +-painiketta tai 2. siirtyä tarkastelemaan valittua päivää Varausnäkymään.

Pikahaku - Harri.jpg

1. Jos siirryt suoraan varauslomakkeelle, valitse vähintään haluttu palvelu ja asiakas.

  • Järjestelmä asettaa palvelun alkamisajankohdaksi valitun päivän ensimmäisen vapaan ajan.
    • Jos siis vapaita aikoja on ollut esimerkiksi aikavälillä 8-16, asettaa järjestelmä valitun palvelun alkamaan klo 8.
    • Jos haluat asettaa varauksen alkamisajankohdaksi jonkun muun kellonajan, valitse se alasvetovalikosta, jonka saat näkyviin painamalla Alkaen -kohdan 8:00 (tässä tapauksessa).
    • Järjestelmä muuttaa varauksen päättymisajan automaattisesti palvelun mukaan.

2. Jos siirryt Varausnäkymään, valitse haluamasi ajankohta klikkaamalla sitä kalenterin päivänäkymässä. Voit suorittaa varauksen loppuun pikatoiminnolla tai varauslomakkeella.

Yli päivän kestävät varaukset

Vuokraamo-toimialalla on tavallista, että esim. laitteen, tilan, ajoneuvon vuokra-aika eli palvelun varaus on pidempi kuin yksi vuorokausi. Tämä on mahdollista toteuttaa silloin, kun vuokra-ajan eli palvelun keston voi määritellä etukäteen. Eri mittaisia palveluja voi tietenkin olla useita. Seuraavassa on esimerkki siitä, millaisia asetuksia tähän tarvitaan.

Palvelut ja toimipiste

  • Palvelun eli vuokra-ajan kesto on esimerkiksi 24 h. Se ilmoitetaan Palvelu-lomakkeella minuutteina, eli: 1440 min. Palvelu-lomake tarjoaa rajallisen määrän valmiita vaihtoehtoja kestoksi, mutta voit itse kirjoittaa Kesto -kenttään halutun numeron ja painaa ENTER.

Yli-vuorokauden1.jpg

  • Toimipisteen aukiolo: Yli vuorokauden kestävissä varauksissa tulee toimipisteen aukioloaikojen olla kyseisille päiville 00:00-24:00.
    • Oletetaan, että palvelun kesto on 24 h, ja se on varattavana aina perjantaista klo 10:00 - lauantaihin klo 10:00, toimipisteen aukioloaikojen on oltava vähintään: pe 10:00-24:00 ja la 00:00-10:00.
    • Käytännössä yli vuorokauden varauksia, kuten välinevuokria, saa tehdä päivittäin, joten kaikkien viikonpäivien aukioloajat tulisi olla: 00:00-24:00.
    • Jos toimipisteen aukioloaikojen pituutta ei haluta esittää nettiajanvarauksessa, voi määritellä palvelun aikataulutuksella asiakkaille näkyvät aukioloajat erikseen. Kuvassa olevassa esimerkissä varattava resurssi on ollut moottoriajoneuvo, jonka voi hakea vuokraamon aukioloaikojen puitteissa, Ma-Pe 9.00 - 17.00 välillä. Ajanvarauksen varausyksikkö on 60 min.


Pitkat-varaukset-aikataulu.jpg

Asiakasnäkymä

  • Yli vuorokauden kestävät varaukset on tuettu sekä Nettivaraus 5 että Nettivaraus 6 asiakasnäkymän versiossa.
  • Palvelun aikataulutus -lisäpalvelu on tuettu vain Nettivaraus 6:ssa.
  • Asiakasnäkymän tyypiksi on valittava sellainen vaihtoehto, joka ei käytä viikkonäkymää. Hyviä vaihtoehtoja ovat esim Nettivaraus 6 -tyypit:
    • Perinteinen
    • Ruudukko
    • Lista