Muokkasin asiakkaalle lähtevän viestipohjan, mutta muutokseni ei näy viestissä?
Viestipohjan muutokset eivät päivity
Ohjeet viestipohjien muokkaamiseen: Viestipohjien muokkaus
Jos viestipohjaasi tekemät muutokset eivät näy lähettämässäsi viestissä, tarkista ainakin seuraavat asiat:
- Viestipohjat ovat toimipistekohtaisia. Jos käytössäsi on useampi toimipiste, valitse oikea toimipiste sivun yläreunasta aina erikseen.
- Varmista, että olet muokannut oikeaa viestipohjaa, koska niitä on useampia eri tilanteen mukaan.
- Viestit "Varauksenne on vastaanotettu ja odottaa vahvistamista -sähköpostiviesti" ja "Varauksenne on vahvistettu -sähköpostiviesti" liittyvät kaksivaiheiseen vahvistusprosessiin ja näitä viestipohjia käytetään silloin, kun varausten manuaalinen vahvistaminen on käytössä. (Ajanvarauksen asetukset- "Varausten vahvistaminen" - "Kyllä")
- Viesti "Varauksenne on vastaanotettu ja vahvistettu -sähköpostiviesti" lähetetään silloin, kun varaukset vahvistetaan automaattisesti. (Ajanvarauksen asetukset- "Varausten vahvistaminen" - "Ei").
Voit tarkistaa varauksen vahvistamisen asetukset Ajanvarauksen asetuksista. Ohje: Ajanvarauksen asetukset
- Kun olet tehnyt viestipohjaasi haluamasi muutokset, muista laittaa liukukytkin "Käytä viestipohjaa" asentoon Kyllä.
- Tehdessäsi muutoksia näytön yläreunaan tulee aina automaattisesti varmistusviesti, joka kysyy, haluatko tallentaa tehdyt muutokset. Paina "Tallenna muutokset"-painiketta.