Ero sivun ”Työntekijä pääsee kirjautumaan Ajas Touchiin mutta ei näe mitään. Miksi sivu on ihan tyhjä?” versioiden välillä
Rivi 2: | Rivi 2: | ||
[[Tiedosto:Ei-roolia.jpg|800px]]<br><br> | [[Tiedosto:Ei-roolia.jpg|800px]]<br><br> | ||
+ | |||
+ | Pääkäyttäjän on asetettava työntekijälle jokin rooli, jotta järjestelmää voi käyttää. Työntekijäkortti - kenttä Rooli.<br> | ||
+ | |||
+ | Katso myös ohje: [[Työntekijät#Uuden_ty.C3.B6ntekij.C3.A4n_lis.C3.A4.C3.A4minen|Uuden työntekijän lisääminen]]<br><br> |
Nykyinen versio 12. tammikuuta 2024 kello 16.54
Jos työntekijälle avautuu Touchin etusivu täysin tyhjänä, ilman toimintoja, se johtuu siitä, että hänelle ei ole asetettu roolia.
Pääkäyttäjän on asetettava työntekijälle jokin rooli, jotta järjestelmää voi käyttää. Työntekijäkortti - kenttä Rooli.
Katso myös ohje: Uuden työntekijän lisääminen