Loikkaa: valikkoon, hakuun

Sivut, joilla ei ole kielilinkkejä

Seuraavat sivut eivät viittaa erikielisiin versioihin:

Alla näytetään 50 tulosta väliltä 2170.

Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 50 edellistä | 50 seuraavaa →

  1. Fysiologisen mittauksen rakenteinen kirjaaminen
  2. Fysioterapian toimialaversio
  3. Google Analyticsin ja Google Tag Managerin käyttöönotto Nettivaraus 6 -asiakasnäkymässä
  4. Hoitojaksot, maksusitoumukset ja käyntitodistus
  5. Integroidun maksupäätteen käyttö
  6. Kanta-merkinnän tekeminen väliaikaisella tunnuksella
  7. Kanta - Alaikäisen puolesta asiointi
  8. Kanta Potilastiedon arkisto
  9. Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: ERA SmartCard sovellusta ei löydy
  10. Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: eRASmart card versio lakkaa toimimasta (pvm), muista päivittää versio uuteen
  11. Kassa ja maksut
  12. Kela-suorakorvaukset
  13. Kieliversiot - Ajas Touch ja Asiakasnäkymä
  14. Kirjanpito
  15. Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin?
  16. Kirjautuminen uudesta IP-osoitteesta. Mitä teen?
  17. Kirjautumistiedot
  18. Kuinka automaattiset tauot toimii?
  19. Kuinka poistan palvelun yhdeltä työntekijältä?
  20. Kuitin lähettäminen sähköpostilla
  21. Käynnit
  22. Käynnit-lomakkeen uudistukset maksun jakamisessa ja siirrossa
  23. Käyttäjän vaihtaminen
  24. Käytämme nettivarauksessa yhteistä brändin mukaista toimipisteen nimeä, mutta haluamme laskuttaa käynnit omilla laskutustiedoillamme. Kuinka voin vaihtaa varauksesta tehtyyn käyntiin oman toimipisteen nimen?
  25. Käytön aloittaminen
  26. Laboratoriotutkimustulosten rakenteinen kirjaaminen - LAB
  27. Laskutus
  28. Luonnoksena tallennettujen merkintöjen massavienti Kantaan
  29. Lääkitystietojen rakenteinen kirjaaminen
  30. Lääkärin toimialaversio
  31. Lääkärinpalkkiotaksaan muutoksia etäpalvelujen korvaamisesta
  32. Maksupäätteen yhteysohjelmisto Windows-koneella.
  33. Maksut
  34. Markkinointiluvan käyttö viestinnässä
  35. Miksi Ajas Touchissa minulle ei näy mitään muuta kun etusivu?
  36. Miksi Myynti-raportin Lahjakorttimaksut ja Lahjakortit-raportin Käytettyjen arvo ei anna samaa summaa?
  37. Miksi Nettivaraus 6:n ehdottamissa seuraavissa ajoissa ei näy kaikki ajat? Miten se toimii?
  38. Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana?
  39. Miksi asiakasnäkymässä kysytään markkinointilupaa tekstiviestillä, vaikka minulla ei ole käytössä tekstiviestipalvelua?
  40. Miksi en saa vaihdettua toimipistettä Varausnäkymässä?
  41. Miksi työntekijän vapaat ajat eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?
  42. Mistä löydän ALV-erittelyn?
  43. Mistä löydän kaikki laskuttamattomat tapahtumat?
  44. Mistä löydän yrityksen tunnisteen?
  45. Mistä näen asiakkaiden ja käyntien lukumäärän viime vuonna?
  46. Mistä raportista näen käyttämättömät lahjakortit?
  47. Mistä saan muutettua yrityksen nimen asiakkaalle lähtevään viestiin tai nettivaraukseen?
  48. Miten aloitan Ajas Touchin käytön?
  49. Miten asiakkaalle lähetetään varauksen vahvistusviesti sähköpostilla ja muistutusviesti tekstiviestillä?
  50. Miten haen asiakasta?

Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 50 edellistä | 50 seuraavaa →