Sivut, joilla ei ole kielilinkkejä
Seuraavat sivut eivät viittaa erikielisiin versioihin:
Alla näytetään 50 tulosta väliltä 21–70.
Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 50 edellistä | 50 seuraavaa →
- Fysiologisen mittauksen rakenteinen kirjaaminen
- Fysioterapian toimialaversio
- Google Analyticsin ja Google Tag Managerin käyttöönotto Nettivaraus 6 -asiakasnäkymässä
- Hoitojaksot, maksusitoumukset ja käyntitodistus
- Integroidun maksupäätteen käyttö
- Kanta-merkinnän tekeminen väliaikaisella tunnuksella
- Kanta - Alaikäisen puolesta asiointi
- Kanta Potilastiedon arkisto
- Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: ERA SmartCard sovellusta ei löydy
- Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: eRASmart card versio lakkaa toimimasta (pvm), muista päivittää versio uuteen
- Kassa ja maksut
- Kela-suorakorvaukset
- Kieliversiot - Ajas Touch ja Asiakasnäkymä
- Kirjanpito
- Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin?
- Kirjautuminen uudesta IP-osoitteesta. Mitä teen?
- Kirjautumistiedot
- Kuinka automaattiset tauot toimii?
- Kuinka poistan palvelun yhdeltä työntekijältä?
- Kuitin lähettäminen sähköpostilla
- Käynnit
- Käynnit-lomakkeen uudistukset maksun jakamisessa ja siirrossa
- Käyttäjän vaihtaminen
- Käytämme nettivarauksessa yhteistä brändin mukaista toimipisteen nimeä, mutta haluamme laskuttaa käynnit omilla laskutustiedoillamme. Kuinka voin vaihtaa varauksesta tehtyyn käyntiin oman toimipisteen nimen?
- Käytön aloittaminen
- Laboratoriotutkimustulosten rakenteinen kirjaaminen - LAB
- Laskutus
- Luonnoksena tallennettujen merkintöjen massavienti Kantaan
- Lääkitystietojen rakenteinen kirjaaminen
- Lääkärin toimialaversio
- Lääkärinpalkkiotaksaan muutoksia etäpalvelujen korvaamisesta
- Maksupäätteen yhteysohjelmisto Windows-koneella.
- Maksut
- Markkinointiluvan käyttö viestinnässä
- Miksi Ajas Touchissa minulle ei näy mitään muuta kun etusivu?
- Miksi Myynti-raportin Lahjakorttimaksut ja Lahjakortit-raportin Käytettyjen arvo ei anna samaa summaa?
- Miksi Nettivaraus 6:n ehdottamissa seuraavissa ajoissa ei näy kaikki ajat? Miten se toimii?
- Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana?
- Miksi asiakasnäkymässä kysytään markkinointilupaa tekstiviestillä, vaikka minulla ei ole käytössä tekstiviestipalvelua?
- Miksi en saa vaihdettua toimipistettä Varausnäkymässä?
- Miksi työntekijän vapaat ajat eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?
- Mistä löydän ALV-erittelyn?
- Mistä löydän kaikki laskuttamattomat tapahtumat?
- Mistä löydän yrityksen tunnisteen?
- Mistä näen asiakkaiden ja käyntien lukumäärän viime vuonna?
- Mistä raportista näen käyttämättömät lahjakortit?
- Mistä saan muutettua yrityksen nimen asiakkaalle lähtevään viestiin tai nettivaraukseen?
- Miten aloitan Ajas Touchin käytön?
- Miten asiakkaalle lähetetään varauksen vahvistusviesti sähköpostilla ja muistutusviesti tekstiviestillä?
- Miten haen asiakasta?
Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 50 edellistä | 50 seuraavaa →