Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Työterveyshuolto” versioiden välillä

(Työterveyshuollon asiakas ja maksaja)
 
(38 välissä olevaa versiota samalta käyttäjältä ei näytetä)
Rivi 1: Rivi 1:
'''HUOM. Tämän sivun tekeminen on kesken.'''
 
  
 
Ajas-järjestelmään on mahdollista lisätä Työterveyshuollon toimintoja, joiden avulla voidaan tulostaa '''Työnantajan korvaushakemus työterveyshuollon kustannuksista''' - eli '''SV98aTTH''' -lomakkeita ja muuten kirjata tietoja työterveyshuoltoon liittyen.
 
Ajas-järjestelmään on mahdollista lisätä Työterveyshuollon toimintoja, joiden avulla voidaan tulostaa '''Työnantajan korvaushakemus työterveyshuollon kustannuksista''' - eli '''SV98aTTH''' -lomakkeita ja muuten kirjata tietoja työterveyshuoltoon liittyen.
Rivi 9: Rivi 8:
 
[[Tiedosto:Tyoterveys-painike.jpg|1000px]]<br><br>
 
[[Tiedosto:Tyoterveys-painike.jpg|1000px]]<br><br>
  
Kun Työterveyspainike on asennossa "Ei", Ajas Touchia käytetään normaalilla tavalla. <br>
+
Kun Työterveyspainike on asennossa "Ei", Ajas Touchia käytetään normaalilla tavalla. <br><br>
Kun Työterveyspainike on asennossa "Kyllä", Ajas Touch ottaa huomioon Työterveyshuollon toiminnot. <br>
 
  
 +
Kun Työterveyspainike on asennossa "Kyllä", Ajas Touch ottaa huomioon Työterveyshuollon toiminnot. Tämän lisäksi myös asiakaskorteilla (henkilöasiakas, joka saa palvelun ja yritysasiakas, joka on hänen työnantaja ja työterveyskäynnin maksaja) vastaavat liukukytkimet on oltava asennossa "Kyllä".<br><br>
  
'''Huom:''' Kun Työterveyspainike on asennossa "Kyllä",  et pysty tekemään varauksia asiakkaille, joita ei olla merkitty asiakaskortilla työterveyshuollon asiakkaaksi.
+
'''Huom:''' Kun Työterveyspainike on asennossa "Kyllä",  et pysty tekemään varauksia asiakkaille, joita ei olla merkitty asiakaskortilla työterveyshuollon asiakkaaksi.<br>
  
 
===Työterveyshuollon asiakas ja maksaja===
 
===Työterveyshuollon asiakas ja maksaja===
  
*Siirrä Työterveyshuolto -asiakkaiden ja heidän työnantajiensa asiakaskorteilla Työterveyshuolto -liukukytkin asentoon "Kyllä". Muuten et löydä henkilöasiakkaitasi ja heidän työnantajiaan käyntilomakkeelta.
+
*Sekä asiakkaalla (Asiakastyyppi: Henkilö) että hänen työnantajalla (Asiakastyyppi: Yritys) on oltava asiakaskortti. Ohjeet yritysasiakkaan lisäämiseen löydät täältä: [[Asiakkaat#Yritysasiakkaan_lis.C3.A4ys|Yritysasiakkaan lisäys]].
**Henkilöasiakkaan työnantajalle on siis tehtävä yritysasiakkaan asiakaskortti. Ohjeet yritysasiakkaan lisäämiseen löydät täältä: [[Asiakkaat#Yritysasiakkaan_lis.C3.A4ys|Yritysasiakkaan lisäys]].
+
 
**Kun liukukytkin on "Kyllä" -asennossa, ne työntekijät / järjestelmän käyttäjät, joiden rooliin ei ole merkitty oikeutta: Työterveyshuolto "Salli kaikki" eivät pysty näkemään asiakkaita, joiden liukukytkin on asennossa Kyllä. Ohjeet roolien muokkaamiseen löydät täältä: [[Työntekijät#Roolit|Roolit]]
+
*Siirrä Työterveyshuolto -asiakkaiden ja heidän työnantajiensa asiakaskorteilla Työterveyshuolto -liukukytkin asentoon "Kyllä". Muuten et löydä kumpaakaan heistä käyntilomakkeelta.
 +
**Kun liukukytkin on "Kyllä" -asennossa, asiakaskortti näkyy vain niille työntekijöille, joiden rooliin on merkitty käyttöoikeus: Työterveyshuolto "Salli kaikki". Ohjeet roolien muokkaamiseen löydät täältä: [[Työntekijät#Roolit|Roolit]]
  
 
[[Tiedosto:TTH_-_Asiakaskortti_Henkilö.jpg|800px]]<br><br>
 
[[Tiedosto:TTH_-_Asiakaskortti_Henkilö.jpg|800px]]<br><br>
Rivi 26: Rivi 26:
 
===Työterveyshuollon palvelu===
 
===Työterveyshuollon palvelu===
  
*Niiden palveluiden kohdalla, jotka kuuluvat työterveyshuollon alle, merkitse, minkälaisesta ja kenen suorittamasta palvelusta on kyse.
+
*Palveluihin, jotka kuuluvat työterveyshuollon piiriin, merkitään lisätietona minkälaisesta ja kenen suorittamasta palvelusta on kyse.
 
*Järjestelmä sijoittaa tämän valinnan perusteella tiedot oikeaan kohtaan lomakkeelle.
 
*Järjestelmä sijoittaa tämän valinnan perusteella tiedot oikeaan kohtaan lomakkeelle.
*Mene siis Ylläpito -> Palvelut -> avaa haluamasi palvelu -> paina Edistynyt käyttö -> kohta '''SV98aTTH lomakkeen solu'''
+
*Avaa Ylläpito -> Palvelut -> avaa haluamasi palvelu -> paina Edistynyt käyttö -> kohta '''SV98aTTH lomakkeen solu'''
  
[[Tiedosto:TTH_Palvelu1.jpg|800px]]<br><br>
+
[[Tiedosto:Työterveys_-_Palvelu1.jpg|800px]]<br><br>
[[Tiedosto:TTH_Palvelu2.jpg|800px]]<br><br>
+
[[Tiedosto:Työterveys_-_Palvelu2.jpg|800px]]<br><br>
 
*Soluvaihtoehtojen alat ovat: lääkäri, terveydenhoitaja, fysioterapeutti, psykologi, erikoislääkäri, työhygienia, ergonomia, tekninen ala, maatalous, työnäkeminen, puheterapeutti, ravitsemus, sosiaaliala, liikunta, laboratorio ja kuvantaminen.
 
*Soluvaihtoehtojen alat ovat: lääkäri, terveydenhoitaja, fysioterapeutti, psykologi, erikoislääkäri, työhygienia, ergonomia, tekninen ala, maatalous, työnäkeminen, puheterapeutti, ravitsemus, sosiaaliala, liikunta, laboratorio ja kuvantaminen.
 
*Muista tallentaa tekemäsi muutokset.
 
*Muista tallentaa tekemäsi muutokset.
Rivi 38: Rivi 38:
 
===Työterveyshuollon käynti===
 
===Työterveyshuollon käynti===
  
*Henkilöasiakkaan käyntilomakkeelle voit merkitä onko kyseessä '''Työterveyshuoltokäynti''' (1), mikä on diagnoosi (2) ja kuinka monta sairauspäivää määrätään (3).
+
Työterveyshuollon käyntilomakkeella on lisävalintoja ja -toimintoja verrattuna tavalliseen käyntilomakkeeseen. <br><br>
**'''Huom.''' Jos sinulla on työterveyshuolto-ominaisuus käytössä, pystyt lisäämään ainoastaan työterveyshuoltokäyntejä. Järjestelmä ei anna sinun tallentaa käyntejä, joihin ei lisätä diagnoosia.
+
[[Tiedosto:Työterveys_-_Käynti1.jpg]]<br><br>
*Asiakkaan nimen alle kohtaan '''Valitse maksaja''' (4) valitse henkilöasiakkaan (5) työnantajan yritys. Tällöin löydät kaikki työnantajan maksamat työterveyshuoltokäynnit SV98aTTH-lomakkeelta.
 
**Jos käytät asiakasryhmiä ja henkilöasiakas on merkitty yritysasiakkaan asiakasryhmään, merkitsee järjestelmä kyseinen asiakasryhmän automaattisesti palvelun maksajaksi. Ohjeet asiakasryhmien muokkaamiseen löydät täältä: [[Asiakkaat#Asiakasryhm.C3.A4t|Asiakasryhmät]].
 
**Voit tarkistaa henkilöasiakkaan mahdollisen asiakasryhmän hänen asiakaskortistaan kohdasta Asiakkaan lisätiedot - Asiakasryhmä.
 
[[Tiedosto:TTH_Käynti.jpg]]<br><br>
 
  
===SV98aTTH -lomakkeen tulostaminen===
+
'''1)''' Valitse henkilöasiakas.<br>
 +
'''2)''' Valitse maksaja. Jos henkilöasiakas on liitetty hänen työnantajansa asiakasryhmään, järjestelmä lisää asiakasryhmän maksajan automaattisesti käynnin maksajaksi. Jos et halua käyttää asiakasryhmiä, voit hakea maksajaa myös manuaalisesti. Kun käynti siirretään maksettavaksi toiselle maksajalle, palvelun hinta vahvistetaan painamalla "Vahvista hinnat". Tämä on normaali maksunsiirron ominaisuus.<br>
 +
*Voit tarkistaa ja asettaa henkilöasiakkaan asiakasryhmän hänen asiakaskortilla kohdasta "Asiakkaan lisätiedot" - "Asiakasryhmä".
 +
*Kun työnantajan yritys on merkitty maksajaksi, kaikki työnantajan maksamat työterveyshuoltokäynnit tulostuvat valitulla aikavälillä SV98aTTH-lomakkeelle. Katso kohta [[Työterveyshuolto#SV98aTTH_-lomakkeen_tulostaminen|Työterveyshuolto SV98aTTH -lomakkeen tulostaminen]]
 +
*Muista, että sekä henkilö- että yritysasiakas tulee olla merkittynä työterveyshuoltoon heidän asiakaskorteiltaan. Muuten et löydä heitä.
 +
*Lisätietoja asiakasryhmistä ja niiden luomisesta löydät täältä: [[Asiakkaat#Asiakasryhm.C3.A4t|Asiakasryhmät]].
 +
'''3)''' Merkitse, että kyseessä on työterveyshuoltokäynti.<br>
 +
'''4)''' Valitse diagnoosi.<br>
 +
*Silloin kun työterveyshuolto -ominaisuus on käytössä, käyntejä ei pysty tallentamaan ilman diagnoosia.
 +
'''5)''' Voit myös merkitä määrätyt sairauspäivät. Tieto tallentuu käyntiin.<br><br>
  
Kuva lomakkeesta missä nuo esitäyttyvät kohdat tulee järjestelmästä.<br>
+
[[Tiedosto:Työterveys_-_Käynti2.jpg]]
Ohjeet mistä mikäkin täyttyvä kohta tulostuu.
+
*Kun käynti on tallennettu, maksun siirto toiselle asiakkaalle tulee näkyviin.
 +
*Maksajan lasku / koontilasku usean asiakkaan käynneistä käsitellään "Maksun siirto toiselle maksajalle" -prosessin mukaisesti: [[Asiakkaat#Maksun_jakaminen_ja_siirto_toiselle_maksajalle|Maksun jakaminen ja siirto toiselle maksajalle]].
 
<br><br>
 
<br><br>
  
*Voit tulostaa SV98aTTH-lomakkeen asiakaskortilta painamalla Toiminnot - Tulosta lomakkeita.
+
===SV98aTTH -lomakkeen tulostaminen===
 +
 
 +
*Voit tulostaa SV98aTTH-lomakkeen maksajan (eli työnantajan) asiakaskortilta.  
 
[[Tiedosto:TTH_-_Tulosta1.jpg]]<br><br>
 
[[Tiedosto:TTH_-_Tulosta1.jpg]]<br><br>
 +
'''1)''' Paina "Toiminnot".<br>
 +
'''2)''' Valitse "Tulosta lomakkeita".<br><br>
 +
 +
 +
[[Tiedosto:TTH_-_tulosta.jpg]]<br><br>
 +
*Valitse haluamasi aikaväli. Kaikki valitulla aikavälillä tehdyt, kyseisen yrityksen maksamat työterveyskäynnit tulostuvat lomakkeelle.
 
*Paina SV98aTTH-painiketta. Tiedosto latautuu koneellesi.
 
*Paina SV98aTTH-painiketta. Tiedosto latautuu koneellesi.
[[Tiedosto:TTH_-_tulosta.jpg]]<br><br>
 
  
*Lomakkeelle ensimmäiselle sivulle täyttyvät tiedot näet yrityksen asiakaskortilta.
+
'''Huom:''' Kela-lomakkeet ovat muokattavia PDF-lomakkeita. Niiden käyttö edellyttää virallisen Adobe Acrobat Reader DC -ohjelman asennusta tietokoneelle. https://get.adobe.com/fi/reader/<br><br>
**Ohjeet lisätietokenttien (BIC ja IBAN) lisäämiseen löydät täältä: [[Asiakkaat#Lis.C3.A4tietokent.C3.A4t|Lisätietokentät]].
+
 
 +
====SV98aTTH -lomakkeen asiakas- ja käsittelijätiedot====
 +
 
 +
*Lomakkeen ensimmäisen sivun hakijatietoihin täyttyvät tiedot ja tiedon lähde asiakaskortilla. Ohjeet lisätietokenttien (BIC ja IBAN) lisäämiseen löydät täältä: [[Asiakkaat#Lis.C3.A4tietokent.C3.A4t|Lisätietokentät]].
 
[[Tiedosto:TTH_1sivu.jpg]]<br><br>
 
[[Tiedosto:TTH_1sivu.jpg]]<br><br>
 
[[Tiedosto:TTH_1sivu_Asiakaskortti.jpg]]<br><br>
 
[[Tiedosto:TTH_1sivu_Asiakaskortti.jpg]]<br><br>
  
*Lomakkeen loppuun tulostuvat käynnin asiakaspalvelijan nimi ja puhelinnumero. Myös käynnin päivämäärä tulostuu automaattisesti lomakkeelle.
+
Lomakkeen loppuun tulostuvat:<br>
[[Tiedosto:SV98aTTH_automaattinen_taytto_loppu.jpg]]<br><br>
+
'''1)''' Toimintatietoihin vastaavan henkilön (kirjautunut käyttäjä / kyseisen lomakkeen tulostaja) nimi ja puhelinnumero.<br>
 +
'''2)''' Päivämäärä on lomakkeen tulostamisen päivämäärä<br>
 +
[[Tiedosto:TTH_-_loppu.jpg]]<br><br><br>
 +
 
 +
====SV98aTTH -lomakkeen korvausluokat, määrä ja summat====
  
 
*Korvausluokat tulostuvat sen mukaan, mikä SV98aTTH-lomakkeen solu maksetulle palvelulle ollaan merkitty.
 
*Korvausluokat tulostuvat sen mukaan, mikä SV98aTTH-lomakkeen solu maksetulle palvelulle ollaan merkitty.
*Alla näet mihin soluun lomakkeella tiedot palvelusta tulostuvat
+
*Alla näet esimerkkinä miten kolme eri työterveyspalvelua tulostuu lomakkeelle sivuille 3 (korvausluokka I) ja 5 (kustannukset).
 +
**Palvelu, joka on merkitty soluun 1A on kestoltaan 30min ja hinta on 70€. Kyseessä on työpaikkaselvitys ja työpaikkaselvitykset merkitään tuntien (t) perusteella.
 +
**Palvelu, joka on merkitty soluun 1C on kestoltaan 30min ja hinta on 80€. Kyseessä on yksilön neuvonta- ja ohjauskäynnit ja ne merkitään käyntien määrän (kpl) perusteella.
 +
**Palvelu, joka on merkitty soluun 1D on kestoltaan 30min ja hinta on 80€. Kyseessä on terveystarkastuskäynti ja ne merkitään käyntien määrän (kpl) perusteella.
 +
[[Tiedosto:TTH_-_Korvausluokka_I.jpg]]<br><br>
 +
[[Tiedosto:TTH_-_Kustannukset.jpg]]<br><br>
 +
 
 +
*Alla näet mihin soluun lomakkeella tiedot palvelusta tulostuvat.
 
[[Tiedosto:SV98aTTH_Korvausluokka1.jpg]]<br><br>
 
[[Tiedosto:SV98aTTH_Korvausluokka1.jpg]]<br><br>
 
[[Tiedosto:SV98aTTH_Korvausluokat2.jpg]]<br><br>
 
[[Tiedosto:SV98aTTH_Korvausluokat2.jpg]]<br><br>
  
 
<br><br>
 
<br><br>

Nykyinen versio 23. kesäkuuta 2020 kello 10.59

Ajas-järjestelmään on mahdollista lisätä Työterveyshuollon toimintoja, joiden avulla voidaan tulostaa Työnantajan korvaushakemus työterveyshuollon kustannuksista - eli SV98aTTH -lomakkeita ja muuten kirjata tietoja työterveyshuoltoon liittyen.

  • Työterveyshuolto-ominaisuus on maksullinen lisäpalvelu. Lisätietoja osoitteesta: asiakaspalvelu (at) ajas.fi.


Sinulla on Työterveyshuolto-ominaisuus käytössäsi, jos löydät Työterveys -liukupainikkeen Ajas Touchin yläpalkista.

Tyoterveys-painike.jpg

Kun Työterveyspainike on asennossa "Ei", Ajas Touchia käytetään normaalilla tavalla.

Kun Työterveyspainike on asennossa "Kyllä", Ajas Touch ottaa huomioon Työterveyshuollon toiminnot. Tämän lisäksi myös asiakaskorteilla (henkilöasiakas, joka saa palvelun ja yritysasiakas, joka on hänen työnantaja ja työterveyskäynnin maksaja) vastaavat liukukytkimet on oltava asennossa "Kyllä".

Huom: Kun Työterveyspainike on asennossa "Kyllä", et pysty tekemään varauksia asiakkaille, joita ei olla merkitty asiakaskortilla työterveyshuollon asiakkaaksi.

Työterveyshuollon asiakas ja maksaja

  • Sekä asiakkaalla (Asiakastyyppi: Henkilö) että hänen työnantajalla (Asiakastyyppi: Yritys) on oltava asiakaskortti. Ohjeet yritysasiakkaan lisäämiseen löydät täältä: Yritysasiakkaan lisäys.
  • Siirrä Työterveyshuolto -asiakkaiden ja heidän työnantajiensa asiakaskorteilla Työterveyshuolto -liukukytkin asentoon "Kyllä". Muuten et löydä kumpaakaan heistä käyntilomakkeelta.
    • Kun liukukytkin on "Kyllä" -asennossa, asiakaskortti näkyy vain niille työntekijöille, joiden rooliin on merkitty käyttöoikeus: Työterveyshuolto "Salli kaikki". Ohjeet roolien muokkaamiseen löydät täältä: Roolit

TTH - Asiakaskortti Henkilö.jpg

TTH - Asiakaskortti Yritys.jpg

Työterveyshuollon palvelu

  • Palveluihin, jotka kuuluvat työterveyshuollon piiriin, merkitään lisätietona minkälaisesta ja kenen suorittamasta palvelusta on kyse.
  • Järjestelmä sijoittaa tämän valinnan perusteella tiedot oikeaan kohtaan lomakkeelle.
  • Avaa Ylläpito -> Palvelut -> avaa haluamasi palvelu -> paina Edistynyt käyttö -> kohta SV98aTTH lomakkeen solu

Työterveys - Palvelu1.jpg

Työterveys - Palvelu2.jpg

  • Soluvaihtoehtojen alat ovat: lääkäri, terveydenhoitaja, fysioterapeutti, psykologi, erikoislääkäri, työhygienia, ergonomia, tekninen ala, maatalous, työnäkeminen, puheterapeutti, ravitsemus, sosiaaliala, liikunta, laboratorio ja kuvantaminen.
  • Muista tallentaa tekemäsi muutokset.



Työterveyshuollon käynti

Työterveyshuollon käyntilomakkeella on lisävalintoja ja -toimintoja verrattuna tavalliseen käyntilomakkeeseen.

Työterveys - Käynti1.jpg

1) Valitse henkilöasiakas.
2) Valitse maksaja. Jos henkilöasiakas on liitetty hänen työnantajansa asiakasryhmään, järjestelmä lisää asiakasryhmän maksajan automaattisesti käynnin maksajaksi. Jos et halua käyttää asiakasryhmiä, voit hakea maksajaa myös manuaalisesti. Kun käynti siirretään maksettavaksi toiselle maksajalle, palvelun hinta vahvistetaan painamalla "Vahvista hinnat". Tämä on normaali maksunsiirron ominaisuus.

  • Voit tarkistaa ja asettaa henkilöasiakkaan asiakasryhmän hänen asiakaskortilla kohdasta "Asiakkaan lisätiedot" - "Asiakasryhmä".
  • Kun työnantajan yritys on merkitty maksajaksi, kaikki työnantajan maksamat työterveyshuoltokäynnit tulostuvat valitulla aikavälillä SV98aTTH-lomakkeelle. Katso kohta Työterveyshuolto SV98aTTH -lomakkeen tulostaminen
  • Muista, että sekä henkilö- että yritysasiakas tulee olla merkittynä työterveyshuoltoon heidän asiakaskorteiltaan. Muuten et löydä heitä.
  • Lisätietoja asiakasryhmistä ja niiden luomisesta löydät täältä: Asiakasryhmät.

3) Merkitse, että kyseessä on työterveyshuoltokäynti.
4) Valitse diagnoosi.

  • Silloin kun työterveyshuolto -ominaisuus on käytössä, käyntejä ei pysty tallentamaan ilman diagnoosia.

5) Voit myös merkitä määrätyt sairauspäivät. Tieto tallentuu käyntiin.

Työterveys - Käynti2.jpg

  • Kun käynti on tallennettu, maksun siirto toiselle asiakkaalle tulee näkyviin.
  • Maksajan lasku / koontilasku usean asiakkaan käynneistä käsitellään "Maksun siirto toiselle maksajalle" -prosessin mukaisesti: Maksun jakaminen ja siirto toiselle maksajalle.



SV98aTTH -lomakkeen tulostaminen

  • Voit tulostaa SV98aTTH-lomakkeen maksajan (eli työnantajan) asiakaskortilta.

TTH - Tulosta1.jpg

1) Paina "Toiminnot".
2) Valitse "Tulosta lomakkeita".


TTH - tulosta.jpg

  • Valitse haluamasi aikaväli. Kaikki valitulla aikavälillä tehdyt, kyseisen yrityksen maksamat työterveyskäynnit tulostuvat lomakkeelle.
  • Paina SV98aTTH-painiketta. Tiedosto latautuu koneellesi.

Huom: Kela-lomakkeet ovat muokattavia PDF-lomakkeita. Niiden käyttö edellyttää virallisen Adobe Acrobat Reader DC -ohjelman asennusta tietokoneelle. https://get.adobe.com/fi/reader/

SV98aTTH -lomakkeen asiakas- ja käsittelijätiedot

  • Lomakkeen ensimmäisen sivun hakijatietoihin täyttyvät tiedot ja tiedon lähde asiakaskortilla. Ohjeet lisätietokenttien (BIC ja IBAN) lisäämiseen löydät täältä: Lisätietokentät.

TTH 1sivu.jpg

TTH 1sivu Asiakaskortti.jpg

Lomakkeen loppuun tulostuvat:
1) Toimintatietoihin vastaavan henkilön (kirjautunut käyttäjä / kyseisen lomakkeen tulostaja) nimi ja puhelinnumero.
2) Päivämäärä on lomakkeen tulostamisen päivämäärä
TTH - loppu.jpg


SV98aTTH -lomakkeen korvausluokat, määrä ja summat

  • Korvausluokat tulostuvat sen mukaan, mikä SV98aTTH-lomakkeen solu maksetulle palvelulle ollaan merkitty.
  • Alla näet esimerkkinä miten kolme eri työterveyspalvelua tulostuu lomakkeelle sivuille 3 (korvausluokka I) ja 5 (kustannukset).
    • Palvelu, joka on merkitty soluun 1A on kestoltaan 30min ja hinta on 70€. Kyseessä on työpaikkaselvitys ja työpaikkaselvitykset merkitään tuntien (t) perusteella.
    • Palvelu, joka on merkitty soluun 1C on kestoltaan 30min ja hinta on 80€. Kyseessä on yksilön neuvonta- ja ohjauskäynnit ja ne merkitään käyntien määrän (kpl) perusteella.
    • Palvelu, joka on merkitty soluun 1D on kestoltaan 30min ja hinta on 80€. Kyseessä on terveystarkastuskäynti ja ne merkitään käyntien määrän (kpl) perusteella.

TTH - Korvausluokka I.jpg

TTH - Kustannukset.jpg

  • Alla näet mihin soluun lomakkeella tiedot palvelusta tulostuvat.

SV98aTTH Korvausluokka1.jpg

SV98aTTH Korvausluokat2.jpg