Loikkaa: valikkoon, hakuun

Selainversion käytön aloittaminen

Versio hetkellä 16. helmikuuta 2023 kello 07.57 – tehnyt Ajaswiki (keskustelu | muokkaukset)
(ero) ← Vanhempi versio | Nykyinen versio (ero) | Uudempi versio → (ero)

Uudet Ajas-ohjelman käyttäjät


1) Voit tutustua Ajas-tuoteperheen eri vaihtoehtoihin tuotesivulla ja suunnitella itsellesi tai yrityksellesi sopivimman vaihtoehdon. Vastaamme kysymyksiisi mielellämme: asiakaspalvelu@eneroc.com.

Kayton-aloittaminen-touch.jpg

2) Tee tilaus tilauslomakkeella

Kayton-aloittaminen-touch2.jpg

3) Tilauksen tehtyäsi, saat sähköpostiisi viestin Ajas tilausvahvistus. Viesti sisältää tarvittavat tiedot, tunnukset ja linkit oman Ajas-tilin käytön aloittamiseen.

Kayton-aloittaminen-touch3.jpg

4) Aloita käyttö klikkaamalla tilausvahvistuksessa olevaa Ajas Asiakashallinta Touch -selainversio -otsakkeen alla olevaa kirjautumisosoitetta. Järjestelmän luomat kirjautumisen oletustunnukset, Käyttäjänimi ja Salasana, näkyvät sähköpostissasi. Voit muuttaa nämä myöhemmin omasta käyttäjäprofiilistasi.

Kayton-aloittaminen-touch4.jpg

Järjestelmän pääkäyttäjä on oletuksena se käyttäjä, kenen nimellä ja tiedoilla tilaus on tehty. Pääkäyttäjän tunnistaa Työntekijät -listassa pienestä avaimenkuvasta ja lihavoidusta nimen kirjoitusasusta.
Katso myös ohje Touch kirjautumisen ohje

Kayton-aloittaminen-touch5.jpg

Järjestelmän käyttö kannattaa aloittaa seuraavasti:

5) Muokkaa ja lisää tarvittavat toimipiste(et) aukioloaikoineen. Katso Toimipisteet.

Kayton-aloittaminen-touch6.jpg

6) Lisää mahdolliset muut työntekijät järjestelmään ja lähetä heille kutsu tai luo heille omat kirjautumistunnukset. Katso Työntekijät.

Kayton-aloittaminen-touch7.jpg

7) Lisää palvelut. Katso Palvelut.

Kayton-aloittaminen-touch8.jpg

8) Lisää vähintäin yksi testiasiakas. Katso Asiakkaat.

Kayton-aloittaminen-touch9.jpg

Nyt pääset kokeilemaan Ajas Touchin hallinnan käyttöä omilla tiedoillasi.
Jos käytössäsi on myös nettiajanvaraus, katso Ajas nettivaraus