Selainversion käytön aloittaminen
Uudet Ajas-ohjelman käyttäjät
1) Voit tutustua Ajas-tuoteperheen eri vaihtoehtoihin tuotesivulla ja suunnitella itsellesi tai yrityksellesi sopivimman vaihtoehdon. Vastaamme kysymyksiisi mielellämme: asiakaspalvelu@eneroc.com.
![]()
2) Tee tilaus tilauslomakkeella
![]()
3) Tilauksen tehtyäsi, saat sähköpostiisi viestin Ajas tilausvahvistus. Viesti sisältää tarvittavat tiedot, tunnukset ja linkit oman Ajas-tilin käytön aloittamiseen.
![]()
4) Aloita käyttö klikkaamalla tilausvahvistuksessa olevaa Ajas Asiakashallinta Touch -selainversio -otsakkeen alla olevaa kirjautumisosoitetta. Järjestelmän luomat kirjautumisen oletustunnukset, Käyttäjänimi ja Salasana, näkyvät sähköpostissasi. Voit muuttaa nämä myöhemmin omasta käyttäjäprofiilistasi.
![]()
Järjestelmän pääkäyttäjä on oletuksena se käyttäjä, kenen nimellä ja tiedoilla tilaus on tehty. Pääkäyttäjän tunnistaa Työntekijät -listassa pienestä avaimenkuvasta ja lihavoidusta nimen kirjoitusasusta.
Katso myös ohje Touch kirjautumisen ohje
![]()
Järjestelmän käyttö kannattaa aloittaa seuraavasti:
5) Muokkaa ja lisää tarvittavat toimipiste(et) aukioloaikoineen. Katso Toimipisteet.
![]()
6) Lisää mahdolliset muut työntekijät järjestelmään ja lähetä heille kutsu tai luo heille omat kirjautumistunnukset. Katso Työntekijät.
![]()
7) Lisää palvelut. Katso Palvelut.
![]()
8) Lisää vähintäin yksi testiasiakas. Katso Asiakkaat.
![]()
Nyt pääset kokeilemaan Ajas Touchin hallinnan käyttöä omilla tiedoillasi.
Jos käytössäsi on myös nettiajanvaraus, katso Ajas nettivaraus
