Loikkaa: valikkoon, hakuun

Sivut, joilla ei ole kielilinkkejä

Seuraavat sivut eivät viittaa erikielisiin versioihin:

Alla näytetään 118 tulosta väliltä 21138.

Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 250 edellistä | 250 seuraavaa →

  1. Fysiologisen mittauksen rakenteinen kirjaaminen
  2. Fysioterapian toimialaversio
  3. Google Analyticsin ja Google Tag Managerin käyttöönotto Nettivaraus 6 -asiakasnäkymässä
  4. Hoitojaksot, maksusitoumukset ja käyntitodistus
  5. Integroidun maksupäätteen käyttö
  6. Kanta-merkinnän tekeminen väliaikaisella tunnuksella
  7. Kanta - Alaikäisen puolesta asiointi
  8. Kanta Potilastiedon arkisto
  9. Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: ERA SmartCard sovellusta ei löydy
  10. Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: eRASmart card versio lakkaa toimimasta (pvm), muista päivittää versio uuteen
  11. Kassa ja maksut
  12. Kela-suorakorvaukset
  13. Kieliversiot - Ajas Touch ja Asiakasnäkymä
  14. Kirjanpito
  15. Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin?
  16. Kirjautuminen uudesta IP-osoitteesta. Mitä teen?
  17. Kirjautumistiedot
  18. Kuinka automaattiset tauot toimii?
  19. Kuinka poistan palvelun yhdeltä työntekijältä?
  20. Kuitin lähettäminen sähköpostilla
  21. Käynnit
  22. Käynnit-lomakkeen uudistukset maksun jakamisessa ja siirrossa
  23. Käyttäjän vaihtaminen
  24. Käytämme nettivarauksessa yhteistä brändin mukaista toimipisteen nimeä, mutta haluamme laskuttaa käynnit omilla laskutustiedoillamme. Kuinka voin vaihtaa varauksesta tehtyyn käyntiin oman toimipisteen nimen?
  25. Käytön aloittaminen
  26. Laboratoriotutkimustulosten rakenteinen kirjaaminen - LAB
  27. Laskutus
  28. Luonnoksena tallennettujen merkintöjen massavienti Kantaan
  29. Lääkitystietojen rakenteinen kirjaaminen
  30. Lääkärin toimialaversio
  31. Lääkärinpalkkiotaksaan muutoksia etäpalvelujen korvaamisesta
  32. Maksupäätteen yhteysohjelmisto Windows-koneella.
  33. Maksut
  34. Markkinointiluvan käyttö viestinnässä
  35. Miksi Ajas Touchissa minulle ei näy mitään muuta kun etusivu?
  36. Miksi Myynti-raportin Lahjakorttimaksut ja Lahjakortit-raportin Käytettyjen arvo ei anna samaa summaa?
  37. Miksi Nettivaraus 6:n ehdottamissa seuraavissa ajoissa ei näy kaikki ajat? Miten se toimii?
  38. Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana?
  39. Miksi asiakasnäkymässä kysytään markkinointilupaa tekstiviestillä, vaikka minulla ei ole käytössä tekstiviestipalvelua?
  40. Miksi en saa vaihdettua toimipistettä Varausnäkymässä?
  41. Miksi työntekijän vapaat ajat eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?
  42. Mistä löydän ALV-erittelyn?
  43. Mistä löydän kaikki laskuttamattomat tapahtumat?
  44. Mistä löydän yrityksen tunnisteen?
  45. Mistä näen asiakkaiden ja käyntien lukumäärän viime vuonna?
  46. Mistä raportista näen käyttämättömät lahjakortit?
  47. Mistä saan muutettua yrityksen nimen asiakkaalle lähtevään viestiin tai nettivaraukseen?
  48. Miten aloitan Ajas Touchin käytön?
  49. Miten asiakkaalle lähetetään varauksen vahvistusviesti sähköpostilla ja muistutusviesti tekstiviestillä?
  50. Miten haen asiakasta?
  51. Miten lisään uuden myyntitapahtuman tallennettuun laskuun
  52. Miten näytän uudet palveluhinnat asiakasnäkymässä, jos hinnasto muuttuu vasta tulevana päivänä?
  53. Miten poistan käyttäjiä tilauksestani?
  54. Miten pystyn estämään tupla-asiakaskortit eli useamman asiakaskortin syntymisen samalle asiakkaalle?
  55. Miten raportoin lahjakorttimyynnin kirjanpidossa?
  56. Miten saan tehtyä varauksia aukiolojen tai vuorojen ulkopuolelle?
  57. Miten saan tulostettua raportin lähettämistäni laskuista?
  58. Miten vastaanoton (respa) monen käyttäjän kirjautuminen samaan koneeseen kannattaa järjestää?
  59. Miten voin muuttaa asiakkaan kirjautumistunnukset?
  60. Mitä kuittitulostimia Ajas tukee?
  61. Mitä tarkoittaa varaukset työvuoroihin kuulumattomille?
  62. Mitä vuorot ja työvuorojärjestelmä tarkoittaa?
  63. Moniresurssivarauksen tekeminen
  64. Muokkasin asiakkaalle lähtevän viestipohjan, mutta muutokseni ei näy viestissä?
  65. Muut
  66. Nettivarauksen käyttäytyminen
  67. Nettivarauksen maksuominaisuus
  68. Nettivarauksessa on liian paljon varattavia aikoja. Mitä teen?
  69. Nettivaraus 6 -asiakasnäkymän upottaminen omille verkkosivuille
  70. Ohjelman asennus
  71. Ongelmia kirjautumisessa
  72. Onko minulla maksamattomia laskuja?
  73. Palvelun aikataulutus
  74. Palvelut
  75. Potilaskertomuksen keskeiset tietorakenteet
  76. Psykoterapian toimialaversio
  77. Päivämäärän ja kalenterivuoden määräytyminen SV 132 -lomakkeella
  78. Raportit
  79. Riskitiedot
  80. Rokotusten rakenteinen kirjaaminen Ajas Touch
  81. Roolit - Esimerkkirooli Kirjanpitäjä
  82. Roolit - Esimerkkirooli Normaalikäyttäjä
  83. Roolit - Esimerkkirooli Omistetut asiakkaat
  84. Roolit - Esimerkkirooli Rajoitettu käyttäjä
  85. Roolit - Esimerkkirooli Varaaja tai sihteeri
  86. Roolit - Esimerkkirooli Ylläpitäjä
  87. Selainkohtaiset asetukset - Acrobat Reader
  88. Selainversion käytön aloittaminen
  89. Sote-ammattikortin käyttö Ajas-järjestelmään kirjautumisessa
  90. Sähköpostiviestit menevät väärälle henkilölle
  91. Testisivu
  92. Tiedostot
  93. Tilastot
  94. Tiliotteiden käsittely
  95. Toimenpiteen rakenteinen kirjaaminen
  96. Toimenpiteiden hallinnan uudistus
  97. Toimipisteet
  98. Touch kirjautumisen ohje
  99. Työntekijä pääsee kirjautumaan Ajas Touchiin mutta ei näe mitään. Miksi sivu on ihan tyhjä?
  100. Työntekijälle on lähetetty kutsu kirjautua Ajas-järjestelmään, mutta hänen kutsussa oleva linkki on vanhentunut. Miten hän voi luoda omat tunnukset?
  101. Työntekijät
  102. Työterveyshuolto
  103. Työvuorojen käytön aloittaminen
  104. Työvuororesurssit
  105. Unohdin salasanan. Miten saan uuden?
  106. Unohtunut salasana
  107. Upotettu varauskalenteri ei toimi kunnolla?
  108. Usein kysytyt kysymykset
  109. Valmiina olevat laboratoriotutkimuskoodit
  110. Varattavissa olevat ajat hävisivät yhtäkkiä nettivarauksesta ja henkilön kohdalla näkyy "Ei vuorossa"
  111. Varauksen kellonaika näkyy kalenterissa X tuntia aikaisemmin tai myöhemmin kuin oikea varauksen kellonaika, missä vika?
  112. Varauksen tekeminen lapselle tai muulle toiselle henkilölle
  113. Varauslista
  114. Varausnäkymä
  115. Varausten maksaminen ennakkoon
  116. Voiko asiakkaan varausvahvistus- ja muistutusviestiin saada peruutuslinkin?
  117. WooCommerce Ajas Lahjakortit -lisäosa
  118. Yritettiin ottaa yhteyttä väärään eRA SmartCard porttiin

Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 250 edellistä | 250 seuraavaa →