Muokatuimmat sivut
Alla näytetään 49 tulosta väliltä 91–139.
Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 50 edellistä | 50 seuraavaa →
- Miten voin muuttaa asiakkaan kirjautumistunnukset? (9 muutosta)
- Miten raportoin lahjakorttimyynnin kirjanpidossa? (9 muutosta)
- Kuinka poistan palvelun yhdeltä työntekijältä? (8 muutosta)
- Kuitin lähettäminen sähköpostilla (8 muutosta)
- Mitä tarkoittaa varaukset työvuoroihin kuulumattomille? (8 muutosta)
- Tilastot (8 muutosta)
- Mistä löydän yrityksen tunnisteen? (8 muutosta)
- Ajas Touch lataa selaimessa eikä kirjautumis- tai muu sivu avaudu (7 muutosta)
- Miksi Maksusuoritus tällä laskulla on eri kuin laskun loppusumma? (7 muutosta)
- Ajas Touchin päivykset - miten saan käyttöön esijulkaisuversion Beta-profiileille? (7 muutosta)
- Sähköpostiviestit menevät väärälle henkilölle (7 muutosta)
- Miksi asiakasnäkymässä kysytään markkinointilupaa tekstiviestillä, vaikka minulla ei ole käytössä tekstiviestipalvelua? (7 muutosta)
- Miten lisään uuden myyntitapahtuman tallennettuun laskuun (7 muutosta)
- Roolit - Esimerkkirooli Omistetut asiakkaat (7 muutosta)
- Miksi Ajas Touchissa minulle ei näy mitään muuta kun etusivu? (6 muutosta)
- Ajas Touchin sivu näyttää oudolta (6 muutosta)
- Varauksen kellonaika näkyy kalenterissa X tuntia aikaisemmin tai myöhemmin kuin oikea varauksen kellonaika, missä vika? (6 muutosta)
- Miksi työntekijän vapaat ajat eivät näy asiakkaille nettivarauksessa? (6 muutosta)
- Käytämme nettivarauksessa yhteistä brändin mukaista toimipisteen nimeä, mutta haluamme laskuttaa käynnit omilla laskutustiedoillamme. Kuinka voin vaihtaa varauksesta tehtyyn käyntiin oman toimipisteen nimen? (6 muutosta)
- Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: eRASmart card versio lakkaa toimimasta (pvm), muista päivittää versio uuteen (5 muutosta)
- Miksi en saa vaihdettua toimipistettä Varausnäkymässä? (5 muutosta)
- Unohdin salasanan. Miten saan uuden? (5 muutosta)
- Mistä löydän ALV-erittelyn? (5 muutosta)
- Varauslista (5 muutosta)
- Miksi Nettivaraus 6:n ehdottamissa seuraavissa ajoissa ei näy kaikki ajat? Miten se toimii? (4 muutosta)
- Ohjelman asennus (4 muutosta)
- Mitä kuittitulostimia Ajas tukee? (4 muutosta)
- Mitä vuorot ja työvuorojärjestelmä tarkoittaa? (4 muutosta)
- Kassa ja maksut (4 muutosta)
- Mistä löydän kaikki laskuttamattomat tapahtumat? (4 muutosta)
- Työntekijä pääsee kirjautumaan Ajas Touchiin mutta ei näe mitään. Miksi sivu on ihan tyhjä? (3 muutosta)
- Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana? (3 muutosta)
- Varattavissa olevat ajat hävisivät yhtäkkiä nettivarauksesta ja henkilön kohdalla näkyy "Ei vuorossa" (3 muutosta)
- Palvelun keston ja päättymisajankohdan piilottaminen Nettivaraus 6 (3 muutosta)
- Muokkasin asiakkaalle lähtevän viestipohjan, mutta muutokseni ei näy viestissä? (3 muutosta)
- Roolit - Esimerkkirooli Varaaja tai sihteeri (3 muutosta)
- CSS-esimerkkejä Nettivaraus 6 (2 muutosta)
- Kirjautumistiedot (2 muutosta)
- Mistä saan muutettua yrityksen nimen asiakkaalle lähtevään viestiin tai nettivaraukseen? (2 muutosta)
- Voiko asiakkaille lähettää palautekyselyjä? (2 muutosta)
- Työntekijälle on lähetetty kutsu kirjautua Ajas-järjestelmään, mutta hänen kutsussa oleva linkki on vanhentunut. Miten hän voi luoda omat tunnukset? (2 muutosta)
- Miten aloitan Ajas Touchin käytön? (2 muutosta)
- Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: ERA SmartCard sovellusta ei löydy (2 muutosta)
- Roolit - Esimerkkirooli Kirjanpitäjä (2 muutosta)
- Maksupäätteen yhteysohjelmisto Windows-koneella. (2 muutosta)
- Käyttäjän vaihtaminen (2 muutosta)
- Miten pystyn estämään tupla-asiakaskortit eli useamman asiakaskortin syntymisen samalle asiakkaalle? (2 muutosta)
- Upotettu varauskalenteri ei toimi kunnolla? (2 muutosta)
- Asiakkaan verkkolaskutustietojen tuonti (2 muutosta)
Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 50 edellistä | 50 seuraavaa →