Kauan muokkaamattomat sivut
Alla näytetään 50 tulosta väliltä 1–50.
Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 50 edellistä | 50 seuraavaa →
- Työvuorojen käytön aloittaminen (9. lokakuuta 2017 kello 09.56)
- Ohjelman asennus (26. lokakuuta 2017 kello 16.05)
- Kirjanpito (1. joulukuuta 2017 kello 13.12)
- Tilastot (11. toukokuuta 2018 kello 12.09)
- Mistä löydän yrityksen tunnisteen? (15. huhtikuuta 2019 kello 12.18)
- Miksi työntekijän vapaat ajat eivät näy asiakkaille nettivarauksessa? (15. huhtikuuta 2019 kello 13.24)
- Nettivarauksessa on liian paljon varattavia aikoja. Mitä teen? (16. huhtikuuta 2019 kello 15.13)
- Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana? (16. huhtikuuta 2019 kello 15.22)
- Kuitin lähettäminen sähköpostilla (17. toukokuuta 2019 kello 08.33)
- Ajas Touch lataa selaimessa eikä kirjautumis- tai muu sivu avaudu (20. kesäkuuta 2019 kello 12.11)
- Mitä vuorot ja työvuorojärjestelmä tarkoittaa? (20. kesäkuuta 2019 kello 15.14)
- Mitä tarkoittaa varaukset työvuoroihin kuulumattomille? (20. kesäkuuta 2019 kello 15.20)
- Miten aloitan Ajas Touchin käytön? (24. kesäkuuta 2019 kello 14.25)
- Miten haen asiakasta? (4. heinäkuuta 2019 kello 16.01)
- Miten lisään uuden myyntitapahtuman tallennettuun laskuun (8. elokuuta 2019 kello 10.16)
- Miten voin muuttaa asiakkaan kirjautumistunnukset? (22. elokuuta 2019 kello 12.33)
- Kassa ja maksut (27. syyskuuta 2019 kello 12.40)
- Maksupäätteen yhteysohjelmisto Windows-koneella. (2. maaliskuuta 2020 kello 14.56)
- Sähköpostiviestit menevät väärälle henkilölle (6. maaliskuuta 2020 kello 11.07)
- Unohdin salasanan. Miten saan uuden? (21. huhtikuuta 2020 kello 10.15)
- Muokkasin asiakkaalle lähtevän viestipohjan, mutta muutokseni ei näy viestissä? (5. toukokuuta 2020 kello 13.59)
- Toimipisteet (7. toukokuuta 2020 kello 15.51)
- Miten saan tehtyä varauksia aukiolojen tai vuorojen ulkopuolelle? (11. toukokuuta 2020 kello 15.36)
- Käyttäjän vaihtaminen (13. toukokuuta 2020 kello 12.57)
- Unohtunut salasana (13. toukokuuta 2020 kello 13.02)
- Kirjautumistiedot (13. toukokuuta 2020 kello 13.06)
- Mistä saan muutettua yrityksen nimen asiakkaalle lähtevään viestiin tai nettivaraukseen? (2. kesäkuuta 2020 kello 10.50)
- Lääkärinpalkkiotaksaan muutoksia etäpalvelujen korvaamisesta (18. kesäkuuta 2020 kello 13.24)
- Työterveyshuolto (23. kesäkuuta 2020 kello 11.59)
- Estetyt asiakaspalvelijat (25. kesäkuuta 2020 kello 09.44)
- Miten asiakkaalle lähetetään varauksen vahvistusviesti sähköpostilla ja muistutusviesti tekstiviestillä? (7. elokuuta 2020 kello 13.03)
- Miten saan tulostettua raportin lähettämistäni laskuista? (7. elokuuta 2020 kello 13.48)
- Asiakas kertoo varanneensa ajan ja saaneensa vahvistuksen, mutta aikaa ei löydy varauskalenterista (11. elokuuta 2020 kello 10.51)
- Asiakkaan verkkolaskutustietojen tuonti (12. elokuuta 2020 kello 10.27)
- Kuinka poistan palvelun yhdeltä työntekijältä? (7. syyskuuta 2020 kello 14.34)
- Varauksen kellonaika näkyy kalenterissa X tuntia aikaisemmin tai myöhemmin kuin oikea varauksen kellonaika, missä vika? (9. joulukuuta 2020 kello 11.09)
- Eläinlääkärin toimialaversio (13. tammikuuta 2021 kello 09.39)
- Kirjautuminen uudesta IP-osoitteesta. Mitä teen? (8. maaliskuuta 2021 kello 11.21)
- Onko minulla maksamattomia laskuja? (18. maaliskuuta 2021 kello 15.16)
- Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin? (30. syyskuuta 2021 kello 12.21)
- Miksi asiakasnäkymässä kysytään markkinointilupaa tekstiviestillä, vaikka minulla ei ole käytössä tekstiviestipalvelua? (19. lokakuuta 2021 kello 09.27)
- Miksi Ajas Touchissa minulle ei näy mitään muuta kun etusivu? (20. lokakuuta 2021 kello 13.42)
- Miten pystyn estämään tupla-asiakaskortit eli useamman asiakaskortin syntymisen samalle asiakkaalle? (22. lokakuuta 2021 kello 15.55)
- Mitä kuittitulostimia Ajas tukee? (12. marraskuuta 2021 kello 13.18)
- Mistä löydän ALV-erittelyn? (26. tammikuuta 2022 kello 15.40)
- Työvuororesurssit (7. maaliskuuta 2022 kello 11.10)
- Työntekijälle on lähetetty kutsu kirjautua Ajas-järjestelmään, mutta hänen kutsussa oleva linkki on vanhentunut. Miten hän voi luoda omat tunnukset? (12. toukokuuta 2022 kello 11.48)
- Asiakas ei saanut varauksestaan ilmoitusviestiä tai muistutusviestiä, missä vika? (23. toukokuuta 2022 kello 08.52)
- Mistä löydän kaikki laskuttamattomat tapahtumat? (4. marraskuuta 2022 kello 16.17)
- Miten näytän uudet palveluhinnat asiakasnäkymässä, jos hinnasto muuttuu vasta tulevana päivänä? (16. joulukuuta 2022 kello 18.05)
Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 50 edellistä | 50 seuraavaa →