Loikkaa: valikkoon, hakuun

Ero sivun ”Usein kysytyt kysymykset” versioiden välillä

(Varaukset)
(Työntekijät)
 
(8 välissä olevaa versiota samalta käyttäjältä ei näytetä)
Rivi 18: Rivi 18:
 
*[[Miten_vastaanoton_(respa)_monen_käyttäjän_kirjautuminen_samaan_koneeseen_kannattaa_järjestää%3F|Miten vastaanoton (respa) monen käyttäjän kirjautuminen samaan koneeseen kannattaa järjestää?]]<br>
 
*[[Miten_vastaanoton_(respa)_monen_käyttäjän_kirjautuminen_samaan_koneeseen_kannattaa_järjestää%3F|Miten vastaanoton (respa) monen käyttäjän kirjautuminen samaan koneeseen kannattaa järjestää?]]<br>
  
 +
*[[Kanta_Potilastiedon_arkisto#Ongelmia_kirjautumisessa|Ongelmia kirjautumisessa Kantaan. Ohjeet yleisimpiin tilanteisiin löytyy täältä. ]]<br>
 +
 +
*[[Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: eRASmart card versio lakkaa toimimasta (pvm), muista päivittää versio uuteen]]<br>
 +
 +
*[[Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: ERA SmartCard sovellusta ei löydy]]
  
 
<br>
 
<br>
Rivi 28: Rivi 33:
  
 
*[[Miksi_Ajas_Touchissa_minulle_ei_näy_mitään_muuta_kun_etusivu%3F|Miksi Ajas Touchissa minulle ei näy mitään muuta kuin etusivu?]]
 
*[[Miksi_Ajas_Touchissa_minulle_ei_näy_mitään_muuta_kun_etusivu%3F|Miksi Ajas Touchissa minulle ei näy mitään muuta kuin etusivu?]]
 +
 +
*[[Ajas_Touchin_päivykset_-_miten_saan_käyttöön_esijulkaisuversion_Beta-profiileille%3F|Ajas Touchin päivitykset - miten saan käyttöön esijulkaisuversion Beta-profiileille?]]
 +
 +
*[[Miksi_en_saa_vaihdettua_toimipistettä_Varausnäkymässä%3F|Miksi en saa vaihdettua toimipistettä Varausnäkymässä?]]
  
 
<br>
 
<br>
Rivi 33: Rivi 42:
 
====Nettivaraus====
 
====Nettivaraus====
 
*[[Miksi_työntekijän_vapaat_ajat_eivät_näy_asiakkaille_nettivarauksessa%3F|Miksi työntekijän vapaat ajat eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?]]<br>
 
*[[Miksi_työntekijän_vapaat_ajat_eivät_näy_asiakkaille_nettivarauksessa%3F|Miksi työntekijän vapaat ajat eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?]]<br>
 +
 +
*[[Varattavissa olevat ajat hävisivät yhtäkkiä nettivarauksesta ja henkilön kohdalla näkyy "Ei vuorossa"]]<br>
  
 
*[[Nettivarauksessa_on_liian_paljon_varattavia_aikoja._Mitä_teen%3F|Nettivarauksessa on liian paljon varattavia aikoja. Mitä teen?]]<br>
 
*[[Nettivarauksessa_on_liian_paljon_varattavia_aikoja._Mitä_teen%3F|Nettivarauksessa on liian paljon varattavia aikoja. Mitä teen?]]<br>
Rivi 56: Rivi 67:
  
 
*[[Asiakas_on_ilmoittanut_muutoksia_yhteystietoihin,_tarkista_asiakaskortin_lisätiedoista%3F|Asiakas on ilmoittanut muutoksia yhteystietoihin, tarkista asiakaskortin lisätiedoista?]]<br>
 
*[[Asiakas_on_ilmoittanut_muutoksia_yhteystietoihin,_tarkista_asiakaskortin_lisätiedoista%3F|Asiakas on ilmoittanut muutoksia yhteystietoihin, tarkista asiakaskortin lisätiedoista?]]<br>
 +
 +
*[[Kuinka_automaattiset_tauot_toimii%3F|Kuinka automaattiset tauot toimii?]]<br>
  
 
<br>
 
<br>
Rivi 96: Rivi 109:
  
 
* [[Työntekijät#Ty.C3.B6ntekij.C3.A4n_poistaminen_j.C3.A4rjestelm.C3.A4st.C3.A4_ja_tilauksesta|Miten poistan työntekijän ja mitä tietoja poistetusta työntekijästä säilyy Ajas-ohjelmassa?]]
 
* [[Työntekijät#Ty.C3.B6ntekij.C3.A4n_poistaminen_j.C3.A4rjestelm.C3.A4st.C3.A4_ja_tilauksesta|Miten poistan työntekijän ja mitä tietoja poistetusta työntekijästä säilyy Ajas-ohjelmassa?]]
 +
 +
* [[Työntekijä_pääsee_kirjautumaan_Ajas_Touchiin_mutta_ei_näe_mitään._Miksi_sivu_on_ihan_tyhjä%3F|Työntekijä pääsee kirjautumaan Ajas Touchiin, mutta ei näe mitään. Miksi sivu on ihan tyhjä?]]
 
<br><br>
 
<br><br>
  

Nykyinen versio 12. tammikuuta 2024 kello 17.03

Käyttöönotto


Kirjautuminen


Tilanteet


Nettivaraus


Varaukset


Käynnit


Viestit


Vuorot


Asiakkaat


Työntekijät



Palvelut



Laskut ja maksut


Raportit ja taulukot



Oman Ajas-tilaukseni tiedot