Loikkaa: valikkoon, hakuun

Sivut, joilla ei ole kielilinkkejä

Seuraavat sivut eivät viittaa erikielisiin versioihin:

Alla näytetään 50 tulosta väliltä 150.

Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 50 edellistä | 50 seuraavaa →

  1. Ajanvarauksen lisäpalvelut
  2. Ajas Kokonaiskuva
  3. Ajas Nettivaraus
  4. Ajas Standard
  5. Ajas Touch lataa selaimessa eikä kirjautumis- tai muu sivu avaudu
  6. Ajas Touchin lomake sulkeutuu jos klikkaan johonkin muuhun kohtaan sen ulkopuolella?
  7. Ajas Touchin päivykset - miten saan käyttöön esijulkaisuversion Beta-profiileille?
  8. Ajas Touchin sivu näyttää oudolta
  9. Ajoitetut tehtävät
  10. Asetukset
  11. Asiakas ei saanut varauksestaan ilmoitusviestiä tai muistutusviestiä, missä vika?
  12. Asiakas kertoo varanneensa ajan ja saaneensa vahvistuksen, mutta aikaa ei löydy varauskalenterista
  13. Asiakas on ilmoittanut muutoksia yhteystietoihin, tarkista asiakaskortin lisätiedoista?
  14. Asiakasnäkymän teemat
  15. Asiakkaan käyttölokien käsittelijän rooli
  16. Asiakkaan verkkolaskutustietojen tuonti
  17. Asiakkaat
  18. CSS-esimerkkejä Nettivaraus 6
  19. Diagnoosin rakenteinen kirjaaminen
  20. Eläinlääkärin toimialaversio
  21. Esitietolomake
  22. Estetyt asiakaspalvelijat
  23. Etusivu
  24. Fysiologisen mittauksen rakenteinen kirjaaminen
  25. Fysioterapian toimialaversio
  26. Google Analyticsin ja Google Tag Managerin käyttöönotto Nettivaraus 6 -asiakasnäkymässä
  27. Hoitojaksot, maksusitoumukset ja käyntitodistus
  28. Integroidun maksupäätteen käyttö
  29. Kanta-merkinnän tekeminen väliaikaisella tunnuksella
  30. Kanta - Alaikäisen puolesta asiointi
  31. Kanta Potilastiedon arkisto
  32. Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: ERA SmartCard sovellusta ei löydy
  33. Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: eRASmart card versio lakkaa toimimasta (pvm), muista päivittää versio uuteen
  34. Kassa ja maksut
  35. Kela-suorakorvaukset
  36. Kela suorakorvausten sähköinen tilitys
  37. Kieliversiot - Ajas Touch ja Asiakasnäkymä
  38. Kirjanpito
  39. Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin?
  40. Kirjautuminen uudesta IP-osoitteesta. Mitä teen?
  41. Kirjautumistiedot
  42. Kuinka automaattiset tauot toimii?
  43. Kuinka poistan palvelun yhdeltä työntekijältä?
  44. Kuitin lähettäminen sähköpostilla
  45. Kustomoitujen lisätietokenttien käyttö
  46. Käynnit
  47. Käyttäjän vaihtaminen
  48. Käytämme nettivarauksessa yhteistä brändin mukaista toimipisteen nimeä, mutta haluamme laskuttaa käynnit omilla laskutustiedoillamme. Kuinka voin vaihtaa varauksesta tehtyyn käyntiin oman toimipisteen nimen?
  49. Käytön aloittaminen
  50. Laboratoriotutkimuspyyntöjen- ja tulosten siirto integraation kautta

Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 50 edellistä | 50 seuraavaa →