Loikkaa: valikkoon, hakuun

Sivut, joilla ei ole kielilinkkejä

Seuraavat sivut eivät viittaa erikielisiin versioihin:

Alla näytetään 88 tulosta väliltä 51138.

Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 250 edellistä | 250 seuraavaa →

  1. Lääkärinpalkkiotaksaan muutoksia etäpalvelujen korvaamisesta
  2. Maksupäätteen yhteysohjelmisto Windows-koneella.
  3. Maksut
  4. Markkinointiluvan käyttö viestinnässä
  5. Miksi Ajas Touchissa minulle ei näy mitään muuta kun etusivu?
  6. Miksi Myynti-raportin Lahjakorttimaksut ja Lahjakortit-raportin Käytettyjen arvo ei anna samaa summaa?
  7. Miksi Nettivaraus 6:n ehdottamissa seuraavissa ajoissa ei näy kaikki ajat? Miten se toimii?
  8. Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana?
  9. Miksi asiakasnäkymässä kysytään markkinointilupaa tekstiviestillä, vaikka minulla ei ole käytössä tekstiviestipalvelua?
  10. Miksi en saa vaihdettua toimipistettä Varausnäkymässä?
  11. Miksi työntekijän vapaat ajat eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?
  12. Mistä löydän ALV-erittelyn?
  13. Mistä löydän kaikki laskuttamattomat tapahtumat?
  14. Mistä löydän yrityksen tunnisteen?
  15. Mistä näen asiakkaiden ja käyntien lukumäärän viime vuonna?
  16. Mistä raportista näen käyttämättömät lahjakortit?
  17. Mistä saan muutettua yrityksen nimen asiakkaalle lähtevään viestiin tai nettivaraukseen?
  18. Miten aloitan Ajas Touchin käytön?
  19. Miten asiakkaalle lähetetään varauksen vahvistusviesti sähköpostilla ja muistutusviesti tekstiviestillä?
  20. Miten haen asiakasta?
  21. Miten lisään uuden myyntitapahtuman tallennettuun laskuun
  22. Miten näytän uudet palveluhinnat asiakasnäkymässä, jos hinnasto muuttuu vasta tulevana päivänä?
  23. Miten poistan käyttäjiä tilauksestani?
  24. Miten pystyn estämään tupla-asiakaskortit eli useamman asiakaskortin syntymisen samalle asiakkaalle?
  25. Miten raportoin lahjakorttimyynnin kirjanpidossa?
  26. Miten saan tehtyä varauksia aukiolojen tai vuorojen ulkopuolelle?
  27. Miten saan tulostettua raportin lähettämistäni laskuista?
  28. Miten vastaanoton (respa) monen käyttäjän kirjautuminen samaan koneeseen kannattaa järjestää?
  29. Miten voin muuttaa asiakkaan kirjautumistunnukset?
  30. Mitä kuittitulostimia Ajas tukee?
  31. Mitä tarkoittaa varaukset työvuoroihin kuulumattomille?
  32. Mitä vuorot ja työvuorojärjestelmä tarkoittaa?
  33. Moniresurssivarauksen tekeminen
  34. Muokkasin asiakkaalle lähtevän viestipohjan, mutta muutokseni ei näy viestissä?
  35. Muut
  36. Nettivarauksen käyttäytyminen
  37. Nettivarauksen maksuominaisuus
  38. Nettivarauksessa on liian paljon varattavia aikoja. Mitä teen?
  39. Nettivaraus 6 -asiakasnäkymän upottaminen omille verkkosivuille
  40. Ohjelman asennus
  41. Ongelmia kirjautumisessa
  42. Onko minulla maksamattomia laskuja?
  43. Palvelun aikataulutus
  44. Palvelut
  45. Potilaskertomuksen keskeiset tietorakenteet
  46. Psykoterapian toimialaversio
  47. Päivämäärän ja kalenterivuoden määräytyminen SV 132 -lomakkeella
  48. Raportit
  49. Riskitiedot
  50. Rokotusten rakenteinen kirjaaminen Ajas Touch
  51. Roolit - Esimerkkirooli Kirjanpitäjä
  52. Roolit - Esimerkkirooli Normaalikäyttäjä
  53. Roolit - Esimerkkirooli Omistetut asiakkaat
  54. Roolit - Esimerkkirooli Rajoitettu käyttäjä
  55. Roolit - Esimerkkirooli Varaaja tai sihteeri
  56. Roolit - Esimerkkirooli Ylläpitäjä
  57. Selainkohtaiset asetukset - Acrobat Reader
  58. Selainversion käytön aloittaminen
  59. Sote-ammattikortin käyttö Ajas-järjestelmään kirjautumisessa
  60. Sähköpostiviestit menevät väärälle henkilölle
  61. Testisivu
  62. Tiedostot
  63. Tilastot
  64. Tiliotteiden käsittely
  65. Toimenpiteen rakenteinen kirjaaminen
  66. Toimenpiteiden hallinnan uudistus
  67. Toimipisteet
  68. Touch kirjautumisen ohje
  69. Työntekijä pääsee kirjautumaan Ajas Touchiin mutta ei näe mitään. Miksi sivu on ihan tyhjä?
  70. Työntekijälle on lähetetty kutsu kirjautua Ajas-järjestelmään, mutta hänen kutsussa oleva linkki on vanhentunut. Miten hän voi luoda omat tunnukset?
  71. Työntekijät
  72. Työterveyshuolto
  73. Työvuorojen käytön aloittaminen
  74. Työvuororesurssit
  75. Unohdin salasanan. Miten saan uuden?
  76. Unohtunut salasana
  77. Upotettu varauskalenteri ei toimi kunnolla?
  78. Usein kysytyt kysymykset
  79. Valmiina olevat laboratoriotutkimuskoodit
  80. Varattavissa olevat ajat hävisivät yhtäkkiä nettivarauksesta ja henkilön kohdalla näkyy "Ei vuorossa"
  81. Varauksen kellonaika näkyy kalenterissa X tuntia aikaisemmin tai myöhemmin kuin oikea varauksen kellonaika, missä vika?
  82. Varauksen tekeminen lapselle tai muulle toiselle henkilölle
  83. Varauslista
  84. Varausnäkymä
  85. Varausten maksaminen ennakkoon
  86. Voiko asiakkaan varausvahvistus- ja muistutusviestiin saada peruutuslinkin?
  87. WooCommerce Ajas Lahjakortit -lisäosa
  88. Yritettiin ottaa yhteyttä väärään eRA SmartCard porttiin

Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 250 edellistä | 250 seuraavaa →