Sivut, joilla ei ole kielilinkkejä
Seuraavat sivut eivät viittaa erikielisiin versioihin:
Alla näytetään 88 tulosta väliltä 51–138.
Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 250 edellistä | 250 seuraavaa →
- Lääkärinpalkkiotaksaan muutoksia etäpalvelujen korvaamisesta
- Maksupäätteen yhteysohjelmisto Windows-koneella.
- Maksut
- Markkinointiluvan käyttö viestinnässä
- Miksi Ajas Touchissa minulle ei näy mitään muuta kun etusivu?
- Miksi Myynti-raportin Lahjakorttimaksut ja Lahjakortit-raportin Käytettyjen arvo ei anna samaa summaa?
- Miksi Nettivaraus 6:n ehdottamissa seuraavissa ajoissa ei näy kaikki ajat? Miten se toimii?
- Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana?
- Miksi asiakasnäkymässä kysytään markkinointilupaa tekstiviestillä, vaikka minulla ei ole käytössä tekstiviestipalvelua?
- Miksi en saa vaihdettua toimipistettä Varausnäkymässä?
- Miksi työntekijän vapaat ajat eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?
- Mistä löydän ALV-erittelyn?
- Mistä löydän kaikki laskuttamattomat tapahtumat?
- Mistä löydän yrityksen tunnisteen?
- Mistä näen asiakkaiden ja käyntien lukumäärän viime vuonna?
- Mistä raportista näen käyttämättömät lahjakortit?
- Mistä saan muutettua yrityksen nimen asiakkaalle lähtevään viestiin tai nettivaraukseen?
- Miten aloitan Ajas Touchin käytön?
- Miten asiakkaalle lähetetään varauksen vahvistusviesti sähköpostilla ja muistutusviesti tekstiviestillä?
- Miten haen asiakasta?
- Miten lisään uuden myyntitapahtuman tallennettuun laskuun
- Miten näytän uudet palveluhinnat asiakasnäkymässä, jos hinnasto muuttuu vasta tulevana päivänä?
- Miten poistan käyttäjiä tilauksestani?
- Miten pystyn estämään tupla-asiakaskortit eli useamman asiakaskortin syntymisen samalle asiakkaalle?
- Miten raportoin lahjakorttimyynnin kirjanpidossa?
- Miten saan tehtyä varauksia aukiolojen tai vuorojen ulkopuolelle?
- Miten saan tulostettua raportin lähettämistäni laskuista?
- Miten vastaanoton (respa) monen käyttäjän kirjautuminen samaan koneeseen kannattaa järjestää?
- Miten voin muuttaa asiakkaan kirjautumistunnukset?
- Mitä kuittitulostimia Ajas tukee?
- Mitä tarkoittaa varaukset työvuoroihin kuulumattomille?
- Mitä vuorot ja työvuorojärjestelmä tarkoittaa?
- Moniresurssivarauksen tekeminen
- Muokkasin asiakkaalle lähtevän viestipohjan, mutta muutokseni ei näy viestissä?
- Muut
- Nettivarauksen käyttäytyminen
- Nettivarauksen maksuominaisuus
- Nettivarauksessa on liian paljon varattavia aikoja. Mitä teen?
- Nettivaraus 6 -asiakasnäkymän upottaminen omille verkkosivuille
- Ohjelman asennus
- Ongelmia kirjautumisessa
- Onko minulla maksamattomia laskuja?
- Palvelun aikataulutus
- Palvelut
- Potilaskertomuksen keskeiset tietorakenteet
- Psykoterapian toimialaversio
- Päivämäärän ja kalenterivuoden määräytyminen SV 132 -lomakkeella
- Raportit
- Riskitiedot
- Rokotusten rakenteinen kirjaaminen Ajas Touch
- Roolit - Esimerkkirooli Kirjanpitäjä
- Roolit - Esimerkkirooli Normaalikäyttäjä
- Roolit - Esimerkkirooli Omistetut asiakkaat
- Roolit - Esimerkkirooli Rajoitettu käyttäjä
- Roolit - Esimerkkirooli Varaaja tai sihteeri
- Roolit - Esimerkkirooli Ylläpitäjä
- Selainkohtaiset asetukset - Acrobat Reader
- Selainversion käytön aloittaminen
- Sote-ammattikortin käyttö Ajas-järjestelmään kirjautumisessa
- Sähköpostiviestit menevät väärälle henkilölle
- Testisivu
- Tiedostot
- Tilastot
- Tiliotteiden käsittely
- Toimenpiteen rakenteinen kirjaaminen
- Toimenpiteiden hallinnan uudistus
- Toimipisteet
- Touch kirjautumisen ohje
- Työntekijä pääsee kirjautumaan Ajas Touchiin mutta ei näe mitään. Miksi sivu on ihan tyhjä?
- Työntekijälle on lähetetty kutsu kirjautua Ajas-järjestelmään, mutta hänen kutsussa oleva linkki on vanhentunut. Miten hän voi luoda omat tunnukset?
- Työntekijät
- Työterveyshuolto
- Työvuorojen käytön aloittaminen
- Työvuororesurssit
- Unohdin salasanan. Miten saan uuden?
- Unohtunut salasana
- Upotettu varauskalenteri ei toimi kunnolla?
- Usein kysytyt kysymykset
- Valmiina olevat laboratoriotutkimuskoodit
- Varattavissa olevat ajat hävisivät yhtäkkiä nettivarauksesta ja henkilön kohdalla näkyy "Ei vuorossa"
- Varauksen kellonaika näkyy kalenterissa X tuntia aikaisemmin tai myöhemmin kuin oikea varauksen kellonaika, missä vika?
- Varauksen tekeminen lapselle tai muulle toiselle henkilölle
- Varauslista
- Varausnäkymä
- Varausten maksaminen ennakkoon
- Voiko asiakkaan varausvahvistus- ja muistutusviestiin saada peruutuslinkin?
- WooCommerce Ajas Lahjakortit -lisäosa
- Yritettiin ottaa yhteyttä väärään eRA SmartCard porttiin
Näytä [20 | 50 | 100 | 250 | 500] kerralla. ← 250 edellistä | 250 seuraavaa →