Kaikki sivut
- Ajanvarauksen lisäpalvelut
- Ajas Kokonaiskuva
- Ajas Nettivaraus
- Ajas Standard
- Ajas Touch lataa selaimessa eikä kirjautumis- tai muu sivu avaudu
- Ajas Touchin päivykset - miten saan käyttöön esijulkaisuversion Beta-profiileille?
- Ajas Touchin sivu näyttää oudolta
- Ajoitetut tehtävät
- Asetukset
- Asiakas ei saanut varauksestaan ilmoitusviestiä tai muistutusviestiä, missä vika?
- Asiakas kertoo varanneensa ajan ja saaneensa vahvistuksen, mutta aikaa ei löydy varauskalenterista
- Asiakas on ilmoittanut muutoksia yhteystietoihin, tarkista asiakaskortin lisätiedoista?
- Asiakasnäkymän teemat
- Asiakkaan käyttölokien käsittelijän rooli
- Asiakkaan verkkolaskutustietojen tuonti
- Asiakkaat
- CSS-esimerkkejä Nettivaraus 6
- Diagnoosin rakenteinen kirjaaminen
- Eläinlääkärin toimialaversio
- Esitietolomake
- Estetyt asiakaspalvelijat
- Etusivu
- Fysiologisen mittauksen rakenteinen kirjaaminen
- Fysioterapian toimialaversio
- Google Analyticsin ja Google Tag Managerin käyttöönotto Nettivaraus 6 -asiakasnäkymässä
- Hoitojaksot, maksusitoumukset ja käyntitodistus
- Integroidun maksupäätteen käyttö
- Kanta-merkinnän tekeminen väliaikaisella tunnuksella
- Kanta - Alaikäisen puolesta asiointi
- Kanta Potilastiedon arkisto
- Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: ERA SmartCard sovellusta ei löydy
- Kantaan kirjautuminen antaa seuraavan viestin: eRASmart card versio lakkaa toimimasta (pvm), muista päivittää versio uuteen
- Kassa ja maksut
- Kela-suorakorvaukset
- Kieliversiot - Ajas Touch ja Asiakasnäkymä
- Kirjanpito
- Kirjautuminen epäonnistui. Käyttäjänimi tai salasana on väärin?
- Kirjautuminen uudesta IP-osoitteesta. Mitä teen?
- Kirjautumistiedot
- Kuinka automaattiset tauot toimii?
- Kuinka poistan palvelun yhdeltä työntekijältä?
- Kuitin lähettäminen sähköpostilla
- Kustomoitujen lisätietokenttien käyttö
- Käynnit
- Käynnit-lomakkeen uudistukset maksun jakamisessa ja siirrossa
- Käyttäjän vaihtaminen
- Käytämme nettivarauksessa yhteistä brändin mukaista toimipisteen nimeä, mutta haluamme laskuttaa käynnit omilla laskutustiedoillamme. Kuinka voin vaihtaa varauksesta tehtyyn käyntiin oman toimipisteen nimen?
- Käytön aloittaminen
- Laboratoriotutkimuspyyntöjen- ja tulosten siirto integraation kautta
- Laboratoriotutkimustulosten rakenteinen kirjaaminen - LAB
- Laskutus
- Luonnoksena tallennettujen merkintöjen massavienti Kantaan
- Lääkitystietojen rakenteinen kirjaaminen
- Lääkärin toimialaversio
- Lääkärinpalkkiotaksaan muutoksia etäpalvelujen korvaamisesta
- Maksupäätteen yhteysohjelmisto Windows-koneella.
- Maksut
- Markkinointiluvan käyttö viestinnässä
- Miksi Ajas Touchissa minulle ei näy mitään muuta kun etusivu?
- Miksi Maksusuoritus tällä laskulla on eri kuin laskun loppusumma?
- Miksi Myynti-raportin Lahjakorttimaksut ja Lahjakortit-raportin Käytettyjen arvo ei anna samaa summaa?
- Miksi Nettivaraus 6:n ehdottamissa seuraavissa ajoissa ei näy kaikki ajat? Miten se toimii?
- Miksi asiakas ei pysty varaamaan tämän päivän aikaa vaikka se on vapaana?
- Miksi asiakasnäkymässä kysytään markkinointilupaa tekstiviestillä, vaikka minulla ei ole käytössä tekstiviestipalvelua?
- Miksi en saa vaihdettua toimipistettä Varausnäkymässä?
- Miksi työntekijän vapaat ajat eivät näy asiakkaille nettivarauksessa?
- Mistä löydän ALV-erittelyn?
- Mistä löydän kaikki laskuttamattomat tapahtumat?
- Mistä löydän yrityksen tunnisteen?
- Mistä näen asiakkaiden ja käyntien lukumäärän viime vuonna?
- Mistä raportista näen käyttämättömät lahjakortit?
- Mistä saan muutettua yrityksen nimen asiakkaalle lähtevään viestiin tai nettivaraukseen?
- Miten aloitan Ajas Touchin käytön?
- Miten asiakkaalle lähetetään varauksen vahvistusviesti sähköpostilla ja muistutusviesti tekstiviestillä?
- Miten haen asiakasta?
- Miten lisään uuden myyntitapahtuman tallennettuun laskuun
- Miten näytän uudet palveluhinnat asiakasnäkymässä, jos hinnasto muuttuu vasta tulevana päivänä?
- Miten poistan käyttäjiä tilauksestani?
- Miten pystyn estämään tupla-asiakaskortit eli useamman asiakaskortin syntymisen samalle asiakkaalle?
- Miten raportoin lahjakorttimyynnin kirjanpidossa?
- Miten saan tehtyä varauksia aukiolojen tai vuorojen ulkopuolelle?
- Miten saan tulostettua raportin lähettämistäni laskuista?
- Miten vastaanoton (respa) monen käyttäjän kirjautuminen samaan koneeseen kannattaa järjestää?
- Miten voin muuttaa asiakkaan kirjautumistunnukset?
- Mitä kuittitulostimia Ajas tukee?
- Mitä tarkoittaa varaukset työvuoroihin kuulumattomille?
- Mitä vuorot ja työvuorojärjestelmä tarkoittaa?
- Moniresurssivarauksen tekeminen
- Muokkasin asiakkaalle lähtevän viestipohjan, mutta muutokseni ei näy viestissä?
- Muut
- Nettivarauksen käyttäytyminen
- Nettivarauksen maksuominaisuus
- Nettivarauksessa on liian paljon varattavia aikoja. Mitä teen?
- Nettivaraus 6 -asiakasnäkymän upottaminen omille verkkosivuille
- Ohjelman asennus
- Ongelmia kirjautumisessa
- Onko minulla maksamattomia laskuja?
- Palvelun aikataulutus
- Palvelun keston ja päättymisajankohdan piilottaminen Nettivaraus 6
- Palvelut
- Potilaskertomuksen keskeiset tietorakenteet
- Psykoterapian toimialaversio
- Päivämäärän ja kalenterivuoden määräytyminen SV 132 -lomakkeella
- Raportit
- Riskitiedot
- Rokotusten rakenteinen kirjaaminen Ajas Touch
- Roolit - Esimerkkirooli Kirjanpitäjä
- Roolit - Esimerkkirooli Normaalikäyttäjä
- Roolit - Esimerkkirooli Omistetut asiakkaat
- Roolit - Esimerkkirooli Rajoitettu käyttäjä
- Roolit - Esimerkkirooli Varaaja tai sihteeri
- Roolit - Esimerkkirooli Ylläpitäjä
- Selainkohtaiset asetukset - Acrobat Reader
- Selainversion käytön aloittaminen
- Sote-ammattikortin käyttö Ajas-järjestelmään kirjautumisessa
- Sähköpostiviestit menevät väärälle henkilölle
- Testisivu
- Tiedostot
- Tilastot
- Tiliotteiden käsittely
- Toimenpiteen rakenteinen kirjaaminen
- Toimenpiteiden hallinnan uudistus
- Toimipisteet
- Touch kirjautumisen ohje
- Työntekijä pääsee kirjautumaan Ajas Touchiin mutta ei näe mitään. Miksi sivu on ihan tyhjä?
- Työntekijälle on lähetetty kutsu kirjautua Ajas-järjestelmään, mutta hänen kutsussa oleva linkki on vanhentunut. Miten hän voi luoda omat tunnukset?
- Työntekijät
- Työterveyshuolto
- Työvuorojen käytön aloittaminen
- Työvuororesurssit
- Unohdin salasanan. Miten saan uuden?
- Unohtunut salasana
- Upotettu varauskalenteri ei toimi kunnolla?
- Usean välilehden käyttö
- Usein kysytyt kysymykset
- Vaihda käyttäjää
- Valmiina olevat laboratoriotutkimuskoodit
- Valveri-rekisterin ja Soteri-rekisterin käyttö samalla Ajas-tilillä
- Varattavissa olevat ajat hävisivät yhtäkkiä nettivarauksesta ja henkilön kohdalla näkyy "Ei vuorossa"
- Varauksen kellonaika näkyy kalenterissa X tuntia aikaisemmin tai myöhemmin kuin oikea varauksen kellonaika, missä vika?
- Varauksen tekeminen lapselle tai muulle toiselle henkilölle
- Varauslista
- Varausnäkymä
- Varausten maksaminen ennakkoon
- Videoneuvottelut
- Voiko asiakkaan varausvahvistus- ja muistutusviestiin saada peruutuslinkin?
- Voiko asiakkaille lähettää palautekyselyjä?
- Vuokraamoversio
- WooCommerce Ajas Lahjakortit -lisäosa
- Yritettiin ottaa yhteyttä väärään eRA SmartCard porttiin